Güzel okuyucum; milannas 'a ithafımdır^^
İthaf isteyenler hemen bu satıra:')
...
Elimdeki bardağı masama bıraktım ve elime telefonumu aldım. Anonimden mesaj alamayınca kimse mesaj atmıyormuş demek ki, vay be!
Engeli kaldırsam mı acep? Ayh keşke engel attıklarımız bazı kişilerden mesaj alabilseydik yine de.
Kafamdaki saçma düşünceleri silip, sırt çantamı taktım koluma ve telefonumu da alarak çıktım odamdan. Telefonum artık eski görevine, mp3 çalara, geri dönmüştü garibim.
...
Okula vardığımda, sıkıntıyla oflayıp katları tırmanmaya başladım. Sınıfa vardığımda, en arkada uyuklayan Serkan'a göz devirdim. Değişik! Bu saatte gelip ne diye uyuyorsa bu da?
Sırama geçtiğimde, üzerinde gördüğüm kutuyla duraksayıp, kaşlarımı çattım. Çantamı sırama atıp, kare ve iri olan kutuyu açtım. İçinde gördüklerimle, ağzım şokla aralandı. Sevinç çığlığı atmak istiyorum!
Bir kutu çorap! Aman Allah'ım! Hangi hayırseverin işi bu?
Üzerindeki postiti çıkarıp, okumaya başladım.
'Güzel Nida'm...
Öncekikle yaptığım eşeklikten, hatta danalıktan dolayı özür dilerim. Düşüncesizin tekiyim. Ama ne yapalım, bu adam da böyle. Yine de seni kırdığımı bildiğimden, senden özür diliyorum. O güzel yanaklarına da iki buse kondurduğumu hayal et. Seni seven UÇ Bey'in, ya da Çorap Dilenci'n.<3 Umarım beni affetmen için yeterli olmuştur(:'Kaşlarım hayretle havalandı. Ama bu... Bu çocuk kesinlikle deliydi! Ya da gerçekten aşık... Hani şu en ufak kavgada terk eden erkeklerden olmadığı belliydi, çünkü aramızda hiçbir şey olmamasına rağmen böyle jestler çekebiliyordu... Allah'ım, düşüyorum sanırım! Yanaklarım alev alıyor!
Hızla cebimden telefonumu çıkarıp, WhatsApp'a girdim. Anonimin üzerindeki engeli kaldırıp, mesaj yazmaya koyuldum.
Nida: Hayatımda aldığım en güzel özürdü bu... Pek de beklemiyordum açıkçası, sen de sinirlenmiştin. Ama yine de bollca teşekkür eder, ufacık özür dilerim^^
Çok da şeetmeyin arkadaşlar.
Uzun Çorap: Ufacık özrün kabul edildi Nida'm.
Uzun Çorap: Ama sırf sen doğruları söyledin diye saçmalamam doğru olmamıştı. Seni gerçekten seviyorum ve kaybetmek istemiyorum.
Gerçekten sevmek mi? O da ne? Yeniliyor mu?
Nida : Şimdi sana karşıma çık desem ne dersin?
Uzun Çorap : Niye derim.
Yok, odunluk yapışmıştı. Ciflesen de çıkmazdı, ama çoraplardan birini de buna sayardım.
Nida : Nasıl niye? Bu kadar ince düşünceli ve beni gerçekten seven erkeği tanımak istemiş olamaz mıyım?
Geçerli bir sebepti, değil mi?
Uzun Çorap : Benim seni sevmem yeterli olmuyor. Bak sakın yanlış anlama ama.
Nida : Seni seversem karşıma çıkar mısın?
Uzun Çorap : Ancak o zaman çıkabilirim. Çünkü beni sevmediğin taktirde hayatına girmem ve beni tanıman hoş olmaz Nida.
Nida : Oo, o zaman seni hiç tanıyamayacağım!
Uzun Çorap : Çok emin konuşuyorsun güzelim, hayat bu, şaşırtır. Mesela ben seni seveceğimi, seni sevdiğim için etrafımdaki onca insanı görmezden geleceğimi sanmazdım.
Nida : Beni sevmek ister miydin?
Uzun Çorap : Seni sevmenin içime kattığı onlarca his oldu. Çokça şey anladım. Sen bilmesen de, bana çok şey anlattın Nida. Bu yüzden seni sevmekten asla pişman olmayacağım. Bir gün bir başkasını sevdiğini öğrensem bile...
Nida : En az benim kadar emin konuşuyorsun.
Uzun Çorap : Eminim çünkü. Ben seni sevmeyi de sevdim. Olur da bir gün bir başkasını seversen, onun seni benim kadar sevdiğine emin ol. Çünkü karşılık alamamak çok üzüyor insanı...
Böyle sevenler kalmış mıydı? Ya da bunun gibiler neden üzülüyordu? Kendime lanet okudum! Ama elimden bir şey de gelemezdi...
Nida : Fazla çorap var mı?
Uzun Çorap : Hepsini oraya bıraktım, dilersen dahasını getirebilirim. Sen karşılığında beni sevebilecek misin?
___________________________
Bu sefer kapanışı UÇ yaptı! Adam iyi koydu ama ha!
Siz ne düşünüyorsunuz?
Nida'ya sövmek serbest akxma günlük linç dozunu almaya hazır kızçem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Çorap || Texting
Short Story⚠Kitabın ilk bölümleri @hilal_nur_223 adlı, siber saldırıya uğrayan hesabımda mevcuttur. ⚠