•08•

156 21 9
                                    

A"s-sanırım ben birine âşık oldum..."

S"nE?!" Masayı devirebilecek hızda kalktığında herkes bize bakmıştı. Tekrar oturduğunda ikisi de şaşkındı.

K"aki-chan.. emin misin?"

A"1 hafta boyunca bunu düşündüm. Ona hissettiklerimi diğerleri ile karşılaştırdım. Yanımda olduğunda ki hareketlerimi hatırladım ve... Bu sonuca vardım..."

S"peki kim..?"

A"şuan söylemesem olm-"

K"OLMAZ TABİKİ!" Bu sefer de kiri kalktığında yine herkes bize dönmuştu.

A"pff peki... Bu kişi şey..."

S&K"NEY?!!"

A"T-Tamaki..."

S&K"HA?!!"

A"Bağırmayın artık aq!" Etraflarına bakıp özür dilediler ve geri oturdular.

A"sadece ikinizin haberi var. Kimseye söylemeyin."

S"tamam..."

A"offf çok aptalım!"

K"her insan sevebilir Akira-chan."

A"s-sanırım haklısın ama... Bilmediğin şeyler var kiri..."

S"lütfen bana annenden bahsettiğini söyleme..." Başımı yavaşca yere egdigimde shinso pfflüyordu. Kirishima bir bana bir de Shinso'ya bakıyordu.

K"ben anlamadım."

S"bu mala annesi aşık olma demişti ama Akira beni gram dinlemediği için bilmediği şeyler var."

A"ne?"

S"sana aşık olma değil yanlış kişiye aşık olma dedi aptal."

A"HAAAA TAMAM"

K"Salak otur yerine." Etrafa baktım ve özür diledim.

Timeskip

D"Ş-şey a-akira..."

A"efendim Deku?"

D"b-bana kırgın veya sinirli misin..?"

A"hayır?"

D"a-ama çok uzak davranıyorsun... Hepimize."

Deku'nun sözlerinden sonra aklım başıma gelmişti.

D"sanki eskisi gibi değilsin... Eskiden bizimle eğlenirdin, konuşurdun, daha enerjiktin... Y-yani yanlış bir şey mi yaptım ya da yaptık anlayamıyorum... Eğer yaptıysak öz-" onun lafını ayağa kalkmam bölmüştü.

A"deku..." Hitap ettiğimde kafasını yerden kaldırmıştı.

Ani sarılışım ile muhtemelen küçük bir şok yaşadı. Kısa süre sonra o da sarılmıştı. Omzumda hissettiğim ıslaklık ile deku'dan ayrıldım ve yüzüne baktım. Ağlıyor muydu o?

A"off dekuuu!" Tekrar sarıldığımda bu sefer daha sıkı sarıldı ve kafasını iyice köprücük kemiğimin üstüne gömdü. Tamaki'ye yaptığım gibi onun da saçıyla oynuyordum. Ve kesinlikle aynı etkiyi vermiyordu...

Sağ tarafımdan gelen ufak darbe ile oraya baktığımda bize sarılan denki vardı. Ve sol tarafimdan da mina gelmişti. Bağırarak konuşmaya başladı.

Mi"SINIF KUCAKLAŞMASI!!!"

A"nE? Nee hayır hay-" lafımı bölen şey bir kaç kişinin daha sarılması olmuştu.

Momo, kacchan ve shoto... Bunu beklemiyordum... Kacchan denki'nin yerine geçtiğinde gülmüştüm.

Zil çaldığında iida bağırmaya başladı. Sorun şu ki...

Tamakira 😩🦋 -Tamaki Amajiki X Reader/Yn/Okuyucu-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin