"Dar vreau."
Minho a râs sec, un zâmbet strâns trecându-i pe față. "Mereu spui asta, dar să nu crezi că nu te-am văzut plângând în fiecare seară."
Seungmin s-a încruntat — voia să îl contrazică. Dar nu greșea. Chiar și cu toate dățile în care Seungmin a spintecat adânc în corpurile celorlalte tributuri — fără ca măcar să ezite — făcea tot ce îi stătea în putere să se gândească la viețile pe care le-a luat și se forța să le rețină numele și fețele. Iar la finalul zilei plângea. Doar ca să își reamintească de umanitatea pe care o ține strâns.
"Dar asta nu înseamnă că nu vreau să vorbesc." Răspunde Seungmin, pe un ton discret. "Vreau doar să știu..."
Ochiul lui Minho strălucea cu o aură de nedescris, dar nu îi era străină lui Seungmin. (O aluzie — asupra eșecului propriu. Într-un minut, l-ar fi putut pierde pe Minho, iar asta îi provoca un țiuit puternic în urechi.)
"Lasă." Asta a fost tot ceea ce i-a răspuns. Încordarea vocii sale este suficientă pentru ca Seungmin să știe că nu vor ajunge nicăieri cu acea conversație.
Seungmin a expirat, dar asta nu i-a alinat sentimentul de neliniște de-a lungul nervilor, datorat usturimii adânci, din spatele ochilor.
"Povestește-mi." Spune Seungmin, în schimb. Ar prefera să asculte amintirile a ceea ce a fost cândva viața lui Minho, decât să își asculte propriile gânduri stranii.
A fost suficient să atragă un zâmbet pe fața lui Minho, dar încă era neschimbat — umbrit, întunecat și sumbru. Nimic nu va aduce înapoi zâmbetul care a capturat milioanele de inimi ale oamenilor din Capitoliu.
Lui Seungmin nu putea să îi pese mai puțin pe care îl primește — tot ce voia era el.
"Îți amintești de verișorul meu?" Întreabă Minho, având un aspect gânditor în singurul ochi rămas. "Copilul vecin."
A auzit despre el atât de multe, încât era greu să uite. "Cel care a furat toporul tatălui tău?"
"Da, el." Răspunde Minho. "L-a plăcut pe fiul seniorului său..."
S-au lăsat să se afunde în propria lume, după asta. Gândurile la Jocuri, la acel singur tribut rămas care se aventura prin jur, la lumea care îi privește — nu contau în lumea pe care și-au creat-o pentru ei înșiși.
Amintirile pe care Minho i le povestea erau prezente în mintea lui, având în vedere că petrecea ore ascultând. Și ar fi continuat, până când Creatorii ar fi considerat că e suficient. Chiar și așa, indiferent de ce se întâmpla, ar fi luat acele amintiri cu el, în locul celor pe care le avea când putea să numească un loc "acasă".
》》》》
CITEȘTI
ʟᴇᴀᴠᴇ ᴏᴜᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ʀᴇꜱᴛ | 2ᴍɪɴ
Fanfiction《2min Hunger Games AU, în care vederea lui Seungmin se estompează în viziunea tehnicoloră a lui Minho.》 -Sideship story de la "ɪꜰ ᴡᴇ ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴛᴏ ꜱʜᴏʀᴇ | ʜʏᴜɴʟɪx"