[0:03] Ways to get out

30 9 0
                                    

Putea să își imagineze: un Minho mult mai mic, fugind către părinții lui cu un zâmbet pe față care nu îi era străin. (Seungmin a memorat numele tuturor prietenilor lui, cât și câteva lucruri esențiale despre ei. Cel mai mare dintre ei era iubit de aproape toate fetele din District, celălalt era unul dintre cei mai inteligenți copii, iar ultimul era cel mai darnic.)

Un gând pe care Seungmin îl are din când în când, de la nopțile prin tundră, până la dușurile din Capitoliu — este dacă ar fi încercat mai mult, dacă ar fi avut ceva care să îl facă să încerce să se întoarcă înapoi. Ar fi avut aceeași dorință pe care Minho o are?

Nu avea să știe cu adevărat, oricum. Încerca să nu se gândească la cum familia lui a fost separată de el.

Seungmin se întreba cum a ajuns atât de departe.

Din ce își amintea, nu era decât un copil care tremura când numele său să fost Extras. A privit cu proprii ochi atunci când Apărătorii Păcii le-a făcut viața grea familiei lui.

Seungmin încă era un copil care tremura, când nici măcar după o zi a fost aruncat într-un teren de antrenament. Și noțiunea că este prada lupilor flămânzi numiți tributuri, nu îl ajuta.

S-a întors într-o parte și a găsit răspunsul la întrebarea "Cum a ajuns până aici?"

Cu Minho lângă el, aproape adormit, Seungmin se întreba dacă acesta încă mai are puterea să viseze la lucuri frumoase, spre deosebire de el. Spera că da.

Și-a închis ochii, dar nu a reușit să adoarmă. În schimb, alte fragmente de amintiri i-au format imagini în minte.

În camera de antrenament, Lee Minho, din Districtul 9, s-a apropiat de Seungmin cu un zâmbet pe față și cu un topor de lupte în mână. Prezența lui era ca o gură de aer proaspăt, în comparație cu privirile sufocante ale celorlalte tributuri.

Seungmin a încercat să găsească orice indiciu de intenție răutăcioasă posibil ascunsă sub acea fațadă și, atunci când senzația subită de neliniște a început să se târască pe sub pielea lui Seungmin, acesta a făcut un pas înapoi.

Dar Minho, încăpățânat cum era, nu s-a retras.

"Ai fi un aliat bun." Îi spune lui Seungmin, prezentându-i un set de cuțite fluture. "Ți se potrivesc, nu crezi?"

Seungmin l-a privit, mult mai intens decât ar fi intenționat. Dar degetele lui erau deja pe unul dintre cuțite. "Ba da."

Minho i-a zâmbit — un zâmbet senin, care radia căldură mai mult decât orice. Ochii i s-au transformat în semiluni, veseli.

Totul se simțea ca o prevestire pentru Seungmin. Un semn de atenționare, cum că nimic altceva decât lucuri rele urmau să se întâmple. Cu toate astea, și-a regăsit buzele ridicându-se într-un zâmbet larg.

》》》》

ʟᴇᴀᴠᴇ ᴏᴜᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ʀᴇꜱᴛ | 2ᴍɪɴUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum