aku jadi babu 5 cikgu prektikal Part 2

25.5K 62 6
                                    

Suatu hari sekolah ku mengadakan raptai sukan untuk sukan tahunan. Aku sebagai atlet bola sepak memang ramai peminat terutama sekali golongan guru wanita.

Lepas habis latihan sukan pengetua arahkan semua pelajar buat kerja masing2 kami pon seronokla bila pengetua ckp mcm tu kami pon buat la kerja masing2 ada yg main bola, ada yg tidur kepenatan dan ada yg sembang kosong.

Lepastu aku duduk dkt tapak perhimpunan sambil tgk budak2 perempuan main badminton. Tiba2 aku dikejutkan dgn cikgu Amanda yg duduk sebelah aku.

Dia tanya aku tk main sekali ke. Aku ckp malas la penat nk rehat. Dia pon hanya emmm jer.

Sudah hampir beberapa minit aku tgk diorang main badminton aku terasa boring aku tgk cikgu Amanda masih ada lgi di sebelah ku .Aku pon ajak la dia berbual. Dan cikgu AMANDA pon setuju dgn ajakan aku kitaorang pon berbual di tapak perhimpunan.

Tgh sedap2 aku berbual dgn cikgu Amanda tiba2 dia angkat kedua tangannya sampai menampakkan ketiaknya untuk membetulkan tudungnya yg senget tu.

Tiba2 aku terhidu bau yg hangit di ketiaknya aku pon ckp la dkt dia.

(Aku ) cikgu knp ketiak cikgu bau hangit cikgu tk pki deodorant ker. Lepastu bls percakapan aku

( Cikgu Amanda ) yer sy lupa pki deodorant knpa nk hidu bau ketiak sy ker. Bila aku dgr jer percakapan cikgu Amanda aku terkejut biar betul ni cikgu Amanda ckp mcm nie dkt aku tk rasa bersalah ker. Aku pon bls la balik.

( Aku ) ehh! boleh ker cikgu. Dia hanya senyum jer Lepastu cikgu Amanda mengajak aku ke toilet guru yg lama tk digunakan. Sesampai aku di toilet guru tu cikgu Amanda menarik tgn aku masuk ke dlm dan dia mengunci pintu toilet tu.

Semasa berada di dalam toilet tu cikgu Amanda menyuruh aku ikut apa yg dia suruh .aku pon kata ok jer. Lepastu cikgu Amanda mengangkat tangan kirinya sambil tersenyum ke arah aku.

Aku pon dekatkan hidung aku di ketiaknya aku pon hidu la bau ketiak yg hangit tu. Dia punya bau sungguh menyegat sekali cikgu Amanda hanya senyum jer bila tgk aku hidu ketiaknya.

Lepas aku dh hidu ketiak dia sebelah kiri kini aku tukar ke ketiak dia sebelah kanan plk bau dia tetap sama cuma basah sikit la sebab peluh.

Lepas aku dh hidu kedua ketiaknya dia menyuruh aku jilat plk ketiaknya. Aku pon dgn selamba terus
Julurkan lidah aku di ketiaknya dan aku jilat ketiaknya yg basah dgn peluh tu .tiba2 cikgu Amanda ketawa aku tanya dia asal lepastu dia ckp.
Firsttime dia tghk anak murid jilat dan hidu ketiak cikgunya. Dan dia pon sambung ketawa dia sambil mengambil gambar dan video aku yg tgh jilat ketiaknya .

Sudah hampir sejam aku jilat ketiaknya akhirnya loceng berbunyi menandakan waktu balik. Cikgu Amanda pon bangun sambil memakai baju kurungnya sambil letakkan kakinya di muka aku
aku sempat hidu kakinya sikit lepas dia dh selesai pakai baju kurungnya dia menyuruh aku keluar dulu kot2 ada org ke tk. Aku pon tgk sekeliling linear clear aku pon keluar diikuti dgn cikgu Amanda.

Lepastu aku pon berjalan untuk balik tiba2 cikgu Amanda memanggil aku dari belakang . Aku pon
Pusing menuju ke arahnya dia menyuruh aku berlutut di lantai dan bukak mulut luas2 .

Aku pon berlutut la depan dia sambil membuka mulut aku. Tiba2 cikgu Amanda mengeluarkan air ludahnya dan jatuh ke dalam mulut aku dan dia suruh aku telan ludahnya aku pon telah la rasa dia masin, payau dan berbau masam mungkin cikgu Amanda nie tk gosok gigi pagi tadi.

Aku tgk cikgu Amanda hanya ketawa jer apabila melihat aku telan ludahnya. Perasaan aku masa tu
amat terhina betul.

Lepas aku dh telan ludah cikgu Amanda dia suruh aku dtg dkt rumah sewanya esok .aku pon kata ok jer dkt dia dan dia menyuruh aku balik.

Aku pon tkda tunggu lgi terus berlari pulang ke rumah. Dan pada tgh mlm tu aku bermimpi di mana hari yg aku pergi rumah sewa cikgu Amanda aku kena jadi babu dia dan 4 org kawannya .

Lepas dari mimpi aku bangun cuci muka dan aku duduk sekejap time aku tgh duduk tu tiba2 aku rasa mcm tk sedap hati memikirkan apa yg berlaku esok .

Aku malas Nk fikir aku baring dan terus tidur tanpa memikirkan perkara yg berlaku esok.

Bersambung Next Part

Jgn lupa vote dan komen

JADI SLAVE CIKGU PRAKTIKAL Where stories live. Discover now