Hampir setengah jam aku jilat kakinya akhirnya cikgu tasha pon suruh aku berhenti dan cikgu tasha pon panggil cikgu Amanda, cikgu aishah, cikgu mimi dan cikgu zulaika.
Bila diorang dh sampai cikgu tasha suruh diorang duduk di sofa dan menyuruh diorang menyondorkan kaki diorang ke muka aku. Diorang pon menyondor kaki diorang ke aku dan menyuruh aku hidu bau kaki diorang.
Lepastu diorang suruh aku jilat dan isap plk jari kaki diorang aku pon jilat la dan isap jari kaki diorang .
Lepastu diorang pon suruh aku berhenti dan ikut diorang ke bilik cikgu Amanda. Aku pon ikut la diorang dari belakang sesampai aku di bilik cikgu Amanda.
Aku disuruh untuk baring di katil dan diorang mengikat tangan dan kaki aku menjadi satu mengunakan tudung . Tiba2 aku nampak cikgu tasha dan cikgu zulaika menangalkan seluar diorang dan diorang mengambil panties diorang dan buatnya seperti bola lalu menyumbatkanya dimulut ku.
Apabila panties kedua cikgu aku nie berada dlm mulut aku. Aku dpt rasa masin2 sikit dkt panties diorang aku shak tu mesti cairan cikgu tasha dan cikgu zulaika.
Lepastu cikgu Amanda, cikgu mimi dan cikgu aishah plk yg bukak seluar diorang dan diorang mengambil panties diorang dan menambahkan lgi panties kedalam mulut aku.
Lepastu diorang menerkam batang aku lalu diorang isap batang aku bergilir2 ada yg isap telur aku dan ada yg isap batang aku jgk.
Lepas diorang dh puas diorang masukkan batang aku kedalam pepek diorang dan diorang henjut batang aku sampaikan diorang menjerit kesedapan ahahahahahahahaha lick, s me fucking halder ahhhhhhhhhrrraaaahhhh oooyaaa ahhhhhhhhhrrraaaahhhh sampaikan peluh diorang menitik atas muka aku. Dan akhirnya diorang pon orgames dan diorang pon mengelilingi aku dan halakan pepek diorang ke mulut aku dan suruh aku minum cairan diorang.
Aku pon bukak mulut aku dan menghalakan ke pepek diorang. Diorang pon mengosok pepek diorang tk sampai 30 minit cairan diorang pon keluar dan aku meminumnya dgn lahap rasa dia masin dan hanyir sikit.
Lepas diorang semua dh puas diorang pon terbaring kepenatan lalu diorang pon tertidur begitu jugak aku.
Keesokan harinya diorang pon bagun begitu jugak aku dan diorang pon menyuruh aku hidu bau mulut diorang aku pon dkt kn hidung aku di mulut diorang dan diorang menghembus bau mulut diorang ke hidung aku.
Aku pon hidu la bau mulut diorang yg busuk tu lepastu diorang ludah air liur basi diorang ke muka aku dan bau di sungguh terangsang sekali.
Lepastu diorang kangkang atas mulut aku sampai gosok pepek diorang. Aku pon dh tahu apa diorang Nk buat dkt aku. Aku pon bukak mulut aku dan seberapa detik keluar lh air kencing diorang yg mengalir terus ke mulut aku dan aku menelannya dgn sepi.
Lepastu diorang suruh aku jilat pepek diorang yg hancing tu bergilir2 dan akhirnya diorang suruh aku berhenti dan diorang pon bagun untuk mandi.
Dan aku dipaksa untuk mandi bersama dgn diorang tapi bkn mandi biasa. Aku dipaksa mandi dgn air mandian diorang dimana aku di baringkan di atas lantai dan diorang berdiri atas badan dan muka aku dan diorang suruh aku mandi pki air mandian diorang yg mengalir di badan diorang tu.Bila diorang dan aku dh selesai mandi diorang suruh aku keringkan badan aku guna lapik kaki diorang dan aku pon mengambil lapik kaki dan aku mengelap air diorang badan aku.
Lepastu diorang suruh aku siapkan diorang punya breakfast aku pon terus ke dapur dan menyiapkan diorang punya breakfast apabila semua dh selesai diorang pon turun ke bawah dan duduk di kerusi dimeja mkn dan diorang pon memakan breakfast diorang dgn selera.
Hanya aku jer tk mkn aku disuruh oleh cikgu Amanda untuk berbaring terlentang diatas lantai untuk jadi alas kaki di dan diorang pon meletakkan kaki diorang dimuka dan di badan ku aku hanya menderita jer.
Lepas diorang dh selesai mkn diorang suruh aku cuci piring dan cawan bekas mkn diorang dan diorang terus ke ruang tamu dan duduk di sofa sambil perhatikan aku.
Sambil aku cuci piring dan cawan diorang aku nampak diorang di ruang tamu melihat aku lgi sambil berbisik satu sama lain.
Dlm fikiran aku mesti diorang Nk merancang sesuatu untuk aku.
Bila aku dh habis cuci piring dan cawan diorang. Aku pon pergilah ke ruang tamu dan berlutut didepan diorang. Dan aku cium kaki diorang tanpa diorang suruh diorang hanya biarkan saja aku cium kaki diorang. Tgh aku cium kaki diorang tiba2 cikgu Amanda memanggil aku.
( Cikgu Amanda ) woi bodoh nanti cuti sekolah aku nk kau ikut kitaorang ke rumah member aku di kedah dan aku nk kau jadi babu kitaorang dan member aku disana faham.
( Aku ) faham cikgu Amanda itu jer yg aku boleh sebut.
Lepastu diorang suruh aku pergi tandas untuk jadi toilet diorang plk. Aku pon berjln la pergi ker tandas dan berbaring di atas lantai tk sampai beberapa minit diorang pon sampai dan diorang membuka seluar masing2 dan bercangkung atas muka dan mulut aku.
Aku pon bukak mulut aku dan diorang pon kencing dlm mulut aku yg terbuka tu rasa dia masin dan berbau hancing. Lepas diorang dh kencing dkt aku diorang berak plk dkt muka aku dan menyuruh aku mkn taik diorang jugak.
Aku pon bukak mulut aku dan taik diorang pon jatuh kedalam mulut aku dan selebihnya jatuh ke muka aku. Aku pon hidu la taik diorang dkt muka aku tu dan bau dia sungguh busuk.
Bila diorang dh selesai berak diorang suruh aku cuci punggung diorang guna lidah aku. Aku pon julurkan lidah aku dan mula menjilat taik di punggung diorang Sampai bersih.
Bila semua dh bersih diorang meludah ke dlm mulut aku dan diorang berlalu keluar dari tandas dan meninggalkanku terbaring didalam tandas dgn bau busuknya, hancing nya.
Tiba2 cikgu zulaika menarik rambut aku dan membawanya ke biliknya dan dia membaringkan aku di katilnya lalu dia mengikat kaki dan tangan aku menjadi satu dan dia menyumbat mulut aku dgn pantiesnya yg lama tk basuh.
Apabila pantiesnya berada dalam mulut aku. Aku dpt rasa masin2 di pantiesnya lalu dia berbogelkan dirinya lalu terus duduk atas muka aku. Sehingga aku tk dapat bernafas. Sampaikan badan aku meronta2 mengambil nafas tapi tk bole. Akhirnya dia bagun jugak dari muka aku. Dan aku pon termengah mengah mengambil nafas dia hanya ketawa jer melihat aku mengambil nafas.
Lepastu pintu dibuka dan masuk lh cikgu Amanda, cikgu aishah, cikgu mimi dan cikgu tasha dan mengantikan tempat cikgu zulaika lalu diorang bergilir2 duduk atas muka aku .
Dan yg paling akhir pki aku adalah cikgu mimi dimana bkn saja dia duduk atas muka aku mlh turut kentut sekali di muka aku dan dia melepaskan lubang anusnya betul2 dkt hidung aku terpaksa lh aku hidu kentutnya yg bau busuk tu dan dia hanya ketawa terbahak2 melihat aku di kentut olehnya.
Bersambung Next Part