Hari kitaorang nk pergi rumah kawan cikgu Amanda dh tiba aku dipaksa untuk duduk dgn cikgu aishah di belakang mna kala didepan plk adalah cikgu tasha dan cikgu mimi mna kala didepan sekali adalah cikgu Amanda dan cikgu zulaika dan yg memandu kereta adalah cikgu Amanda.
Di belakang aku didera oleh cikgu aishah dimana muka aku diduduk olehnya lalu dia pon bagun dan menurunkan seluarnya kebawah lalu duduk balik atasan muka aku.
Apabila dia dh bukak seluarnya aku dpt hidu bau yg kurang enak dari celah punggungnya lalu dgn tiba2 dia mengeluarkan kentutnya di hidung aku. Aku meronta2 menahan nafas supaya tidak hidu kentutnya.
Akhirnya aku kehabisan nafas lalu aku pon terpaksa lh hidu kentutnya. Lepastu dia bangun dan memakaikan balik seluarnya lalu menyuruh aku hidu ketiaknya plk. Aku pon bangun dan menempelkan hidung aku di ketiaknya dan aku hidu ketiaknya dari luar baju.
Lalu dia suruh aku berhenti dan dia membuka bajunya dan dia suruh aku hidu balik ketiaknya.
Apabila hidung aku menempel di ketiaknya aku dpt hidu bau yg masam sikit rupa2 nya cikgu aishah tk mandi sejak pagi tadi alasannya dia Nk bagi aku hidu bau badan dia yg busuk dan tk mandi tu.
Tapi aku dh tk boleh buat apa2 aku terpaksa la hidu bau badan dia sehingga lh kami sampai di satu r&r yg sunyi cuma untuk pergi tandas shja.
Cikgu Amanda pon berhenti kn kereta sebab cikgu zulaika,cikgu mimi dan dia Nk kencing dia pon panggil aku sekali sebab aku ni kn toilet diorang dan tinggal lh cikgu tasha dan cikgu aishah didalam kereta.
Aku pon masuklah ke dalam tandas perempuan dan didlmnya tkda org diorang pon suruh aku masuk tandas paling hujung sekali dan aku pon memasuknya sekali dgn diorang.
Dan diorang suruh aku berlutut di lantai tandas dan diorang menurunkan seluar diorang dan halakan pepek diorang ke muka dan mulut aku .Tk sampai seminit air kencing diorang pon membasahi muka aku dan aku pon membuka mulut aku untuk menampung air kencing diorang.
Bila diorang dh kencing dkt aku diorang suruh aku bersihkan pepek diorang bergilir2 bila dah selesai diorang pon keluar sekali dgn aku.
Seelok kami semua keluar dari tandas kami dikejutkan dgn tukang cuci tandas wanita. Dan tukang cuci tu pon terkejut melihat aku dgn 3 org perempuan keluar dari tandas perempuan dan tukang cuci pon bertanya pada (buat apa berempat dlm tandas ) dan cikgu zulaika pon balas balik ( kami bertiga kencing dkt muka budak nie makcik nk try mcm mna kencing dkt muka budak ). Tiba2 makcik tu balas balik percakapan cikgu zulaika.
(ehh boleh ker klu makcik nk kencing dkt
muka budak nie).lepastu cikgu Amanda pon balas balik ( bole makcik buat lh apa makcik nk buat nk berak ker ,kencing ker buat lh sy tk kisah sebab dia nie babu kitaorang. Lepastu makcik tu balas balik.
( ehh boleh la klu mcm tu tapi klu kawan makcik nk kencing dkt dia jugak bole ker. )
Dan cikgu AMANDA pon balas balik (boleh makcik panggil lh sesiapa pon sy tk kisah )lepastu makcik cleaner pon pergi panggil kwnya apabila dia dan kawanya dtg diorang menarik tangan aku masuk ke dalam tandas dan cikgu zulaika, cikgu Amanda dan cikgu mimi hanya tersenyum jer.
Apabila aku dan diorang berada di dalam tandas aku tgk makcik cleaner dgn kwnya tu semyum jer kt aku sambil membuka seluar masing2 dan diorang berdua mula mencangkung atas muka dan mulut aku dan pada masa tu aku dpt hidu bau tengik dkt pepek diorang.
Tksampai beberapa minit diorang air kencing diorang pon keluar dari pepek diorang dan bau sangat lh hancing sekali dan diorang menyuruh aku meminumnya.
Aku pon bukak mulut aku dan menegok air kencing diorang yg kuning kental dan hancing tu diorang ketawa kn aku dan meludah dkt muka aku.
Lepastu diorang suruh aku bersihkan pepek diorang bila dh bersih diorang rasa Nk berak plk akhirnya diorang berak dkt atas muka aku dan selebihnya dlm mulut aku dan diorang menyuruh aku bersihkan punggung diorang dgn lidah aku.
Aku pon jilat la punggung diorang yg berbau tu dan diorang memakaikan balik seluar diorang dan berlalu keluar dari tandas. Apabila diorang dh keluar aku terdengar seperti suara org perempuan yg berada di dalam tandas dan aku dgr lgi ada suara org perempuan yg ckp tandas hujung maksud tandas yg aku berada skrg.
Tgh aku terduduk di atas lantai tandas tiba2 aku didatangi oleh 2 org perempuan berambut perang dan diorang tersenyum ke arah aku lalu diorang pon masuk ke dalam tandas yg berada skrg lalu diorang meludah muka aku dan suruh aku minum air kencing diorang dan aku bukak mulut luas2 dan diorang bukak seluar masing2 lalu kencing kedalam mulut aku.
Diorang hanya ketawa jer melihat aku minum air kencing diorang lepastu diorang suruh aku bersihkan pepek diorang dan meludah ke muka aku dan berlalu pergi tk sampai 30 saat dia dtg balik bwk 3 org kwnya yg bertudung lalu diorang pon turut masuk jugak kedalam dan meludah dkt muka dan bukak seluar diorang masing2 lalu diorang bertiga mencangkung atas muka dan badan aku dan diorang mula kencing dkt muka dan badan aku.
Diorang ketawa sambil menghina aku mlh turut meludah dkt muka aku lepastu salah satu daripada diorang berak dkt muka aku biladia dah berak dia suruh aku mkn taiknya aku pon mkn La lepastu dua lagi kwnya melihat aku Sambil ketawa kecil .
Lepas diorang dh puas kencing dan berak dkt aku diorang keluar dari tandas sambil meludah dkt muka aku .
Tiba2 aku dgr ada org masuk rupa2nya cikgu Amanda dia tersenyum ke arah aku dan menyuruh aku bersihkan badan dan muka aku lepastu masuk ke kereta.
Aku pon dgn cepat cuci muka dan badan aku sehingga bersih dan terus masuk ke dalam kereta apabila berada di dalam kereta diorang semua Ketawa kn aku apabila aku di kencing dan di berak oleh perempuan2 tadi.
Lepastu cikgu aishah menarik kepala aku dan dia mengangkat lenganya dan menempelkan muka aku di ketiaknya yg basah dgn peluh tu aku meronta2 untuk dilepaskan tapi dia tk peduli pon sudah hampir 60 saat hidung aku menempel di ketiaknya akhirnya di melepaskan kepala aku dari ketiaknya.
Tiba2 cikgu aishah tekap hidung aku dgn kain yg basah tk lama lepastu aku pon terpensan dan aku pon tk tahu apa yg terjadi lepastu.
Bersambung Next Part