aku jadi babu 5 cikgu prektikal Part 9

3.1K 17 0
                                    

Lepas aku dgr cerita dia kitaorang pon siapkan breakfast dan hidang diatas meja tklama lepastu diorang pon muncul dan duduk di kerusi sambil nikmati breakfast diorang.

Tiba2 cikgu Amanda memanggil babu kwnya suruh berlutut di bawah meja tiba2 cikgu Amanda memuntahkan mknan yg dia mkn di lantai diikuti dgn yg lain lepas dia dh mkn muntahan diorang skrg giliran aku plk yg mkn muntahan diorang.

Aku pon berlutut di bawah meja dan menunggu diorang muntahkan mknan yg diorang mkn. Akhirnya diorang pon muntahkan mknan diorang dan aku pon memakannya.

Lepastu cikgu Amanda dan cikgu mawar menyuruh kami pergi ke tandas untuk jadi toilet diorang plk. Aku dan dia pon berjalan seperti anjing untuk pergi ke tandas.

Sesampai kami di tandas kami berbaring diatas lantai tandas dan menunggu diorang sampai. Tk lama lepastu diorang pon muncul dan mengambil posisi masing2 Dimana cikgu Amanda dan kawanya di babu kwnya dan aku dgn cikgu mawar dan kawanya dan diorang pon mula mencangkung atas muka kami dan mula mengencingi kami.

Lepastu kami digantikan dgn yg lain plk dan akhir sekali kami diludah oleh diorang semua bergilir2 dan menyuruh kami bersih badan hingga bersih dan menyuruh kami mencuci pinggan mangkuk yg diorang makan masa breakfast dan berlalu pergi.

Lepastu kami pon bagun dan membersihkan badan kami hingga bersih dan menuju ke dapur dan mencuci pinggan mangkuk yg diorang mkn masa breakfast tadi bila dh selesai kami pon menuju ke ruang tamu kami tgk diorang semua ada disana sambil menunggu kami.

Kami pon terus berlutut di depan diorang dan bersujud cium kaki diorang. Diorang ketawa sambil menghina kami dan mengambil babu masing2 Dimana aku dgn cikgu mawar dan dia dgn cikgu Amanda.

Bila aku dh masuk didalam bilik cikgu mawar menyuruh aku berbaring di atas lantai. Aku pon berbaring la atas lantai dan diorang berdiri mengelilingi aku sambil menyondor kaki diorang ke muka aku dan suruh aku hidu bau kaki diorang.
Aku pon dekatkan hidung aku di kaki diorang dan menghidu segenap inci kaki diorang. Lepastu diorang suruh aku jilat plk kaki diorang dan isap jari kaki diorang. Sudah hampir sejam aku hidu, jilat dan isap jari kaki diorang akhirnya diorang pon berhenti dan menyuruh aku baring atas katil plk.

Aku pon bangun dan berbaring di atas katil dan diorang mengikat tangan dan kaki aku dan menyumbat mulut aku dgn kain dan diorang menutup mata aku dgn tudung.

Tiba2 aku rasa mcm ada org pegang batang aku dan mengisap batang aku dgn laju dan aku juga aku rasa mcm ada org isap puting tetek aku dan telur aku.aku pada masa tu punya lh syoknya.

Lepastu ada org masukkan batang aku kedalam pepeknya lalu dia menghenjut batang aku dgn laju dan aku dgr suara dia merintih kesedapan ahahahahahahahaha yes my pretty boyyyyy ahahahahahah ssssssrrrrrrrrahhhhhhhhhh.

Dan tk lama lepastu dia mengeluarkan batang aku dari pepeknya lalu melancapknnya sekali lgi.

Tiba2 aku rasa org masukkan batang aku kedalam mulutnya lalu dgn tiba2 air mani aku terpancut ke dlm mulutnya lalu dia menelannya dan ckp dkt aku you are my fucking shit dan berlalu pergi dan digantikan oleh cikgu yg lain.

Dan akhirnya aku pon tertidur bila aku terjaga aku tgk tudung yg tutup mata aku dh dibuka. Lepastu aku tgk sekeliling tkda org yg ada cuma aku sorang jer sedang berbogel dan terikat di katil.

Tk lama lepastu diorang pon muncul dgn berbogel dan terus naik atas katil dan membuka ikatan aku dan membawa aku ke toilet dan membaringkan aku di atas lantai dan diorang berdiri atas muka aku dan suruh aku bukak mulut luas2.

Aku pon bukak mulut aku luas2 tk seberapa detik keluar lh air kencing diorang yg mengalir terus ke mulut dan muka aku dan bau dia sangat pesing.

Lepas diorang dh kencing dkt aku diorang suruh aku bersihkan pepek diorang bergilir2 bila dh bersih diorang meludah ke muka aku dan ckp you are toilet slave for everyone.

Lepastu aku nampak babu cikgu mawar masuk diikuti dgn cikgu Amanda dan kawanya diorang menyuruhnya untuk berbaring di lantai dan menyuruh dia bukak mulut dan minum air kencing diorang.

Dia pon bukak la mulutnya dan cikgu Amanda mengangkang atas muka dia diikuti dgn kawanya dan memijak tanganya sampaikan dia menangis menahan sakit.

Tk lama lepastu air kencing diorang pon keluar membasahi muka dia. Aku tgk dia dgn lahapnya meminum air kencing diorang yg hancing tu. Aku yg terbaring di sebelahnya hanya mampu tgk jer.

Lepastu diorang suruh dia bersihkan pepek diorang bergilir2 sampai bersih lepas dia dh selesai bersihkan pepek diorang.

dia diludah oleh diorang semua begitu jugak aku dan diorang meninggalkan kami berdua didalam tandas dgn bau hancingnyer.

Akhirnya aku dan dia tertidur di dalam tandas .

Bersambung Next Part

JADI SLAVE CIKGU PRAKTIKAL Where stories live. Discover now