Denki
Obudziłem się rano o 8.30 gdy zobaczyłem że leżę na shinsou...
Dziwnie się czułem ale nie chciałem go obudzic więc następną godzinę leżałem w bez ruchu.
O 9.40 zglodnialem więc wstałem delikatnie by nie obudzić Shinsou i zszedłem na dół i zrobiłem nam śniadanie. Zacząłem robić pancaki , kiedy już dawałem je na talerz dalem n nie owocki i bitą śmietanę i poszedłem na górę.Siadłem na łóżku i zacząłem lekko szturchać shinsou żeby wstał zjeść. On odrazu wstał i usiadł obok mnie, podziekowal za śniadanie i razem zjedliśmy.
Shinsou
Spałem sobie spokojnie gdy nagle usłyszałem głos denkiego który mnie budził na śniadanie. Jedliśmy razem u niego w pokoju a gdy skończyliśmy poszedłem do siebie się wykąpać i przebrac bo o 10.30 zaczynały się treningi na bohaterów.
Gdy kąpałem się w wannie myślałem o denkim... Chyba uświadomiłem sobie że mi się podoba ;-;
Niemożliwe ze mi się podoba, przecież nie jestem gejem... Chyba.Postanowiłem że po treningu muszę go gdzieś zabrać i mu to powiedziec, boje się że mnie wyśmieje.
skip 13.00 po treningu
Denki
Byłem wymęczony treningiem więc wedlem w stronę swojego pokoju by wziasc prysznic i się zdrzemnąć gdy nagle uyszalem głos shinsou, który mnie wolał.
Odwróciłem się i zobaczyłem shinsou który biegł w mój stronę. Spytal gdzie idę więc miło mu odpowiedziałem. Powiedizal że o 16.00 po mnie przyjdzie bo chce mnie gdzieś zabrać i cos mi powiedzieć...ciekawe co to...------------------------------------
Hejka przepraszam że kończę w takim momencie ale no cóż trzeba trochę poczekać hyhy...Przepraszam że tak długo nie było rozdziału ale o tym zapomniałam XDD
Następny rozdział będzie chyba już ostatni ale nic nie obiecuję, jedyne co mogę obiecać to to że będzie tam duzooo się działo.
Do następnego papa kochani
Łącznie 288 słów.
CZYTASZ
Shinkami ~ZALICZONYYY
FantasyKsiążka opiera się o shipie 2 chłopaków z boku no Hero academia ze szkoły U.A