Shinsou
Powiedziałem denkiemu że o 16.00 gdzieś go zabiorę i mu coś powiem, strasznie się stresuje, co jeśli jest hetero? Co jeśli mnie wyśmieje albo jest nie tolerancyjny? Żałuję że go zaprosiłem bo strasznie się teraz stresujeeeee.
Skip 15.30
Jeszcze tylko 30 minut...
Postanowiłem że wezmę denkiego do parku rozrywki i tam mu to powiem. Zaczynałem się szykować wzielem prysznic,ubrałem się i psiknalem perfumami ✨guczi✨ bo wiem że Denki lubi ich zapach.Była 15.45 zaraz muszę wychodzic...
Denki
Jest 15.45 ja już jestem gotowy i czekam na shinsou. Jestem bardzo ciekawy gdzie mnie zabiera ale jeszcze bardziej co chce mi powiedzieć bo wyglądał na lekko zestresowanego, mam nadzieję że to dobre wieści...
Wybiła 16.00 i usłyszałem pukanie do drzwi, otworzyłem i stał tam nie kto inny niż shinsou, miał ubrana fioletowa bluzę i szare dresy i bardzo ładnie pachniał ( ꈍᴗꈍ)
Wyszliśmy i przez całą drogę dopytywałem o co mu chodzi ale nie chcial mi powiedzieć :'(
Gdy już się z zbliżaliśmy do celu zakrył mi oczy chusta i prowadził na ślepo.Nagle zdjął mi z oczu chustę a my staliśmy przed wielkim parkiem rozrywki, strasznie się ucieszyłem bo zawsze chciałem tu przyjść więc przytuliłem shinsou a ten lekko się zarumienił.
Skip 21.30
Bawiliśmy się WSPANIALE ale niestety byliśmy już na ostatniej atrakcji dzisiaj...
Siedzieliśmy na wielkiiiiiieeeeej karuzeli i kiedy byliśmy na samej górze shinsou powiedział że teraz chcę mi to powiedzieć.Ucieszyłem się bo już nie mogłem się doczekać.
Shinsou
Byliśmy na wielkiej karuzeli i wtedy postanowiłem mu to powiedzieć.
-denki?¿...
-slucham shinsou
-b-bo wtedy kiedy pomagałem ci w lekcjach... Zasnęliśmy na podłodze iii...
-iii...?
- na następny dzień uświadomiłem sobie ż-że...podobasz mi się denki!
-...
-...
-shinosu ty mi też!! Od samego początku kiedy cię zobaczyłem wiedziałem że jesteś tym super ideałem z moich marzeń!!Obaj byliśmy bardzo szczęśliwi i chwilę później... Byliśmy parą!!
Skip 9.00 rano
Denki
Zebrałem całą klasę w salonie na samym dole żeby powiedzieć im o mnie i o shinsou.
Zareagowali cudownie
Byłem z shinsowu całe moje cudowne życie
Koniec
-------------------------------------
Witam witam to już koniec tego jakże pięknego opowiadania shhshs
Mam nadzieję że wam się podobało <3Kc papa
CZYTASZ
Shinkami ~ZALICZONYYY
FantasyKsiążka opiera się o shipie 2 chłopaków z boku no Hero academia ze szkoły U.A