~3

65 10 0
                                    

Denki

Kiedy siedizleismy w klasie nowy uczeń shinsou usiadł na samym końcu w ławce. Miałem nadzieję że usiądzie obok mnie ale trudno. Postanowiłem że na przerwie go zaczepie i się z nim zapoznam.

Deku

Pan aizawa przedstawił nam dzisiaj shinsou, nowego ucznia naszej klasy. Wydawał się trochę zmęczonych, dosłownie jak Aizwa.

Drr drr (dzwonek)

Shinsou

Zadzwonił dzwonek który znaczył że ta lekcja się skończyła i czas na przerwę. Wyszedłem na korytarz i podszedłem do automatu z napojami, kiedy tam stałem i wybierałem napój podszedł do mnie ten jasnowłosy chłopak i zaczął rozmowę

-hej, jestem Denki Kaminari, miło mi cię poznać shinsou ^^

- eeem, hej ciebie też miło poznać Denki.

-Sluchaj shinsou... Ogólnie mam problemy z pewnymi zadaniami o bohaterstwie a za tydzień mamy test sprawdzający... Czy mógłbyś mi pomóc? Słyszałem że się na tym znasz...

-taa mogę ci to wytłumaczyć, nie ma problemu. O 18.00 w moim pokoju, weź wszystkie książki i zeszyty.

-okej, dziękuję ^^

Shinsou

Nie zabardzo chcialem pomagać Denkiemu, bo nie lubię zbytnio przesiadywać z innymi, ale głupio byłoby odmówić pomocy , więc się zgodziłem. Ehhh.

Time skip

17.50

Denki

Dobra zbieram się bo zaraz idę do shinsou żeby mi pomógł. Spakowałem się w małą torbę i wyszedłem z pokoju. Nie pamiętałem w którym pokoju mieszka shinsou ale po chwili sobie przypomnialem. Zapukalem i powoli otworzyłem drzwi i czekał już tam na mnie Shinsou.

Shinsou

Była już 17.55 więc czekałem już gotowy aż Denki przyjdzie. Usłyszałem pukanie do drzwi i wszedł blondyn. Uczyliśmy się razem 3 godizny aż w końcu zasnęliśmy na podłodze. Nie wiem jak to się stalo ale byłem przytulony do denkiego podczas snu....

-------------------------------------------

Hejka kochani! Przepraszam że tak długo nie było rozdziałów ale mi się nie chciało pisać i nie miałam weny XDD

Następny rozdział nie wiem kiedy będzie kc

Łącznie 496 słów

Shinkami ~ZALICZONYYYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz