Herkese senaryoları dağıttım. Oğuz kağıtdaki rolleri okuyunca aniden sinirlendi.
Oğuz: Lan. Burda Zeyneple Onurun öpüşme sahnesi var. Siktir. Bu rolü asla oynayamazsın Zeynep.
Zeynep: Oğuz bir sakin ol.
Ada: Hocayla konuşalım bence.
Ada: Hocam, bir bakar mısınız?
Hoca: Buyurun çocuklar. Bir sorun mu var?
Oğuz: Sorun var hocam. Senaryoda Zeyneple Onurun öpüşme sahnesi varmış. Ben istemiyorum. Ya beni Onurun yerine geçirin. Ya da Zeynepin yerine başka oyuncu bulun.
Hoca: Onurla anlaşırsanız rolleri değişe bilirsiniz.
Hoca gitti. Bizde Onurun yanına gittik.
Oğuz: Rollerimizi değişiyoruz.
Onur: Nedenmiş o?
Oğuz: Çünkü senin Zeynepi öpmene izin vermeyeceğim aptal budala.
Onur: Değişmek istemiyorum.
Oğuz sinirlendi. Onuru boğazından tutup duvara yasladı. Hafif bağırdı.
Oğuz: Değişiyor muyuz? Değişmiyor muyuz?
Onur: T-tamam.
Onuru yere indirdi ve hocayla konuşmaya gitti. Bizde Zeyneple konuşmaya başladık.
Ada: Zeynep.
Zeynep: Efendim kuzum.
Ada: Senaryoya baka bilir miyim?
Zeynep: Tabi.
Zeynep elindeki kağıtları verdi. Sayfaları çevirerek ateşin rol oynayacağı sahnelere baktım.
Ada: Siktir.
Zeynep: Noldu?
Ada: Final kısmında Ateş Aliyayla öpüşüyor.
Zeynep: Ups.
Ada: Öpüşmelerini engelleyelim.
Zeynep: Tamam. Final sahnesiyse sahne alacağımız gün prova edicez. O güne kadar Aliye provalara katılsın. Sahnede öpüşmesini engelleriz.
Ada: Nasıl?
Zeynep: Ben bulurum onu. Sen rahat ol.
Ada: Tamam.
Hoca: Çocuklar, hadi toplanın. Provaya başlayacağız. Bu günlük kağıtlardan bakmanıza izin var. Diğer provalarda ezberlemiş halde gelin.
Herkes toplandı. Sahneleri teker-teker prova yapmaya başladılar. Bende arkada çöpleri topluyordum. Molaya girdik. Aliya yanıma geldi. Önümde durup elindeki çöpü yere attı.
Aliya: Temizle köle!
Ada: Ne dedin sen?
Aliya: Köle dedim?
Ada: Haddini aşma Aliya.
Aliya: Yalan mı? Herkes yukarda prova yapıyor. Sen bizim çöplerimizi topluyorsun.
Ada: Evet. Arkanı toplayamayacak kadar acizsin çünkü.
Aliye: Sen kendini ne zannediyorsun ya?
Ateş: Aliya yeter.
Ada: Noldu tatlım? Gerçekleri duymak zoruna mı gitti?
Aliye: Hangi gerçekler? Ya Ada merak ediyorum da. Ölmüş babanda mı çöpçüydü. Oda insanların çöpünü mü temizliyordu? Hatta yiyeceklerden kalan kırıntılarla mı besleniyordu?
Son söylediği sözle gözümden bir damla yaş aktı. Tüm öğrenciler bizi izliyordu.
Ateş: Aliya kes artık!
Ada: En azından benim babam ailesine sadıktı. Senin baban gibi her gün başka bir kadınla yatıp karısını aldatmıyordu.
Aliya elini kaldırıp tam tokat atacakken elini tutup engelledim.
Ada: Sakın deneme bile
Arkamı döndüm. Gidicekken...
Aliya: Ada aynı baban gibisin. Yazık. Acıyorum size.
Geriye dönüp Aliyanın üstüne yürüdüm ve yüzünün ortasına tokadı yapıştırdım. Sonrada arkamı dönüp kızlar tuvaletine gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Send Me Nude Baby
AdventureKim bilir, belkide o gün hayatımın aşkıyla karşılaşmıştım... Anonim: *Fotoğraf gönderildi* Anonim: Günaydın;) Ateş: Hassiktir Anonim: Ooo bu kadar çabuk yazmanı beklemiyordum Ateş: Kimsin sen? Adres ver adres