Pov George
Potom jsem byl dál zticha a kluci hráli na PlayStationu. Já jim nosil jídlo jak číšník a přemýšlel jak to teda bude na dovolené. Zjistil jsem pak že kluci přímo s námi poletí na dovolenou a ostatní doletí později nebo dřív, tak jsem aspoň s poklidem uklidil co kluci vyprasili a šel jsem streamovat. Hodně lidí už tam vědělo že pojedem jako celej tým na dovču a ptali se jestli už Dream konečně udělá Face Reveal, já jen pokrčil rameny a dál odpovídal.
Když nastal den D den kdy se mělo odlítat byl jsem rád že tu byli kluci, protože jsem nedokázal vést naše dva kufry a zároveň Dreama který už na sobě jeden položený kufr měl. Takže mi kluci pomohli a my se spokojeně vydali na letiště. Byl tam provoz jako by měl přistát pán Bůh a já absolutně nechtěl zažít že by se mi tam někdo známý stratil. Takže jsem všechny u sebe držel jak klíště, všichni to tak něak chápali a moc se nevzdalovali.
Po chvíli čekání odbavování a všeho možného sme se dostali do letadla. Já sem byl pořád ve stresu a Dream mě vždy utěšoval hladil po vlasech nebo mi i věnoval polibky do vlasů. Letadlo vzlétlo a já se maličko uklidnil . Když jsem usl a zbudil se, měl jsem od Dream ve vlasech několik copů a Dream se tomu smál. Tak jsem ho za to jednou požduchl a on mě jen hladil dál.
Kluci seděli za námi a občas se přes sedadlo bavili s Dreamem, slyšel jsem że se někdy bavili o mě nebo padlo mé jméno. Ale bylo mi to celkem jedno a nevěnoval jsem tomu pozornost. Dream mě vzbudil když jsme přistávali ale pořád mi něak unikalo kam teda letíme. Letenky obědnával on a kam naše letadlo letí jsem při hlásání neslyšel, ani do mobilu sem se nesměl podívat a musel jsem jen hádat.
"Dreamie ale tady to vypadá úplně stejně jako na Floridě až na to že sme hned blíž k moři tak nenapínej" řekl jsem když jsme vycházeli z letadla.
"Není pravda Georgi krajina je jiná" ozval se Sapnap a ještě jsem stihl vidět jak mu Karl dal tajně pusu. "Gogy klid sme hodně daleko od Ameriky a i když tady není tolik teplo pro tebe to trochu domov je " řekl Dream a já se zarazil. Jsme snad v Británii? Ale ne znám teploty Británie v tyhle doby a tohle Británie určitě není. A taky tady neumí moc mluvit Anglicky, zní to trochu jako to.... Hmmm no Čeština ale Česko myslím nemá moře.
"Nad čím přemýšlíš? " zeptal se Karl, "no jen mi nejde do hlavy kde jsme"
Když jsme přebrali kufry, konečně jsme se vydali i autem na dlouhou cestu k chatě kde sme měli všichni bydlet. Řídil Sapnap vedle něj seděl Karl a já s Dreamem a Quackitym sme seděli vzadu.Absolutně sem nechápal jak se do tak malého auta vlezlo tolik kufrů tolik jídla vozík a ještě menší setup, ale to nebyl můj problém. Já jsem pořád v hlavě řešil kam to jedeme. "Notaaak není to tak těžké říkal jsem že si tu skoro jako doma" říkal Dream
"Ale..nejsme v Británii "
"Hele si tu jako doma tím myslím jsi u moře a ještě něco má Británie společného se státem kde jsme"
Řekl Dream znovu a pohladil mě po tváři."Já nevííím" odpověděl jsem "Gogy učili ste se to ve škole je amerika a?"
"Británie?..." odpověděl jsem váhavě
"to sice ano ale nejsme jediný kontinenty na zemi a Británie k těm dalším patří" řekl a já se zamyslel
"Noo Británie je v Evropské unii "
"Anooooo " zajásali všichni úlevou a Dream mi dal pusu na tvář "no tak kam Češi jezdí k moři na dovolenou nevíš? " řek Karl pro tentokrát "hele jak to že ty víš kam jedem?" řekl jsem naštvaně ale bylo slyšet že je to vtipem řečeno. "Vím a teď povídej ty" odpověděl "mmm " chvíli jsem se rozhlížel. Vypadalo to jako na Floridě, ale moře bylo blíž. Je to v Evropské unii a mluví tady maličko Česky, a k tomu sem jezdí Češi."Jak mám vědět kam Češi jezdí na dovolenou taky nemůžou vědět kam na dovolenou jezdíme my " řekl jsem smutně a uraženě. "Gogysu vybral jsem Chorvatsko protože tady má být prý větší teplo než jinde u moře, taky byla ta velká chata pro všechny dost levná a je tu i hezká krajina. Navíc neuškodí se podívat někam hodně dál od domova" řek Dream a já ho objal. "Ale zlobíš" řekl jsem a on mi zašeptal do ucha "zlobit můžeme spolu v noci ~" zčervenal jsem ale zároveň cítil že Dream už trochu napruženej byl.
"Chceš tím zahájit dovolenou? "Zašeptal jsem mu a on kívl , "ale musím být potichu " špitl jsem znova a on mi jako souhlas dal pusu do vlasů
--------------------------------------------
Sem omylem dal zveřejnit dřív Ť^Ť takže musim udělat ještě part 2 části 16
ČTEŠ
tlukoucí srdce pro tebe / dnf
FanfictionPříběh se ze začátku zdá nudný, ale po dalších pár kapitolách je pro dost lidí už i zábavný, a já se snažím aby opravdu byl.