Pov George
Nejvíc mě zarazilo že se po mě nikdo ani nescháněl, a že sem vlastně úplně všem vážně jedno. Asi po chvíli mi volal Sapnap ale já to hned típl, nechtěl jsem s nikým mluvit a i když si někdo zřejmě vzpomněl, stejně hlavní člověk co by mi měl volat a psát je určitě zaneprázdněn cicmáním se s Fundym.
Mezi tím před městem
"Ne..nebere to típá to " řekl Sapnap,
"Kluci šli ste vedle něho a nevíte ani že odešel to nemáte periférní vidění?"
Řekl vyděšeně Dream, "tak si vzpomeň sám jestli si neudělal něco co by ho nasralo nebo tak" řekl zase Punz "jak to mám vědět když nikdo ani neví kdy přesně odešel ale -......." zastavil se ve větě a chvíli bylo menší ticho."Ale co?" zeptali se všichni, "tak o to ti šlo Fundy?! Né že ke mě něco ,,cítíš'' ale chtěl si mě rozeštvat s Georgem ! Tu pusu od Fundyho musel vidět" řekl Dream a podíval se do země "jak mu asi bylo?...když udělal laskavost pro Fundyho a já mu pak takhle vrazil kudlu do zad.."
"Hele to nevím brácho ale určitě příšerně takže by si mu měl něco tady ve městě koupit a dost věcí a říct mu co se stalo a doufat že to pochopí" řekl Sapnap, "když sme tak u toho proč mu vlastně nechceš volat ty Dreame?" zamyslel se Ranboo
"Měl jsem pocit že to že tu není bude asi souviset se mnou a tak by mi to zřejmě ani vůbec nezvedl " odpověděl, "ok ok je to blbá situace ale už sme tady tak mu něco pořádného kup ať se uklidní a celý zbytek dne se mu naplno věnuj" řekl zase Sapnap. "Toho víš o vztazích něak moc ne? " zeptal se a Sapnap se jen ohlídl na Karla, "mám v tom jak si velmi dlouho praxi" zachechtal se a všichni se teda vydali přímo do města. Asi 2h se tam všichni zdrželi a všechno prohlíželi,
po těch 2h se všichni sešli jak minule a ve stejných řadách se zase vraceli. Tentokrát šli o něco rychleji a Dream se taky snažil zařadit pořádnou rychlost, po další hodině se všichni vrátili do chaty a Dream šel hned do pokoje a snažil se nemyslet na to co přesně uvidí. Když vešel viděl zatím maximálně spícího George kterému tekli slzy ze snu, dal přeze mě svoji mikinu protože byla v pokoji extrémní zima a kolem mě naskládal věci co koupil do tvaru srdíčka.
Dal mi ještě pusu na tvář a šel zase dolů do obýváku za klukama, Jschlatt tam už začal chlastat a Sapnap taky. "Myslíte že bude v pohodě? " zeptal se Dream, "ty si tady? Tak to ne běž nahoru za ním a počkej až se vzbudí šup" řekl Sapnap a Dream teda poslechl, vyšel nahoru a zase si sedl k posteli. Přemýšlel proč vlastně nechal Fundyho to udělat, proč vlastně když se to stalo se i cítil dobře ale určitě věděl že jediný koho miluje je jen a jen George.
Když jsem se probudil obklopen věcmi poskládanými do tvaru srdíčka chvíli jsem byl šťastný, ale hned jsem si vzpomněl co Dream udělal. "Takže takhle mě miluješ? Že se líbáš s Fundym?!" "no dobré ospalej" odpověděl klidně, "neodcházej od téma!!! Proč si ho políbil copak najednou sem tě omrzel ?!" zeptal jsem se znovu "omlouvám se ti moc Gogy...chvíli říkal že ke mě něco cítí a..pak mi dal pusu... Já se na něj zrovna díval tak to asi vypadalo že sem to taky chtěl.." řekl smutně Dream a bylo i celkem vidět že je mu to fakt líto.
"Víš že to jen tak nevyžehlíš že jo?! Ani si s tím nic nedělal nijak mu neřekl aby to už nedělal!"
"Ale řekl....jen o hodně později... "
"No právě! Neřekl si mu to hned a tím pádem k němu taky něco cítíš!!...."
Dream si jen povzdechl a zvedl se,
"Nevím jestli cítím ale chápej že mám v srdci místo jen pro tebe tak nedělej drama když jsem tu pusu ani sám nechtěl nebo mu ji nedal.." otočil se a šel s berlemi zase ke dveřím aby sešel dolů,"M.." trochu sem si zamručel a rychle šel za ním, "promiň...a-ale hrozně mě to ranilo chápeš? Opravdu moc... Dweami.." on se usmál a pohladil mě po vlasech. Chvíli si mě prohlížel a pak mi věnoval pár polibků do vlasů, "lehneme si do postele aaaa něco vymyslíme co ty na to?" řekl Dream a já kývl, oba sme zalezli do postele kterou sme uklidili od koupených věcí a Dream si mě hned přitáhl k sobě.
Držel mě za bok a druhou rukou mě hladil po tváři, já se mu díval do jeho krásně žlutých očí a znovu si říkal jak krásná zelená to asi doopravdy musí být, když mi pustil bok začal mi přejíždět po celém těle a prst po prstu mě znovu prozkoumával. "Dlouho jsem to nedělal co kdybych zapomněl na něakou tvoji křivku Georgi" řekl a já se trochu zahihňal, ještě chvíli jsem se díval i na jeho pihy a znovu jsem usnul. Pak už jsem jen cítil jak se na posteli hýbu do předu, a že je mi najednou i větší teplo, a před úplným spánkem jsem cítil jeho rty na těch mích.
------------------------------------------------------
Minulej díl jsem zveřejňoval o 5 ráno zhruba tak tenhle bude zase večer 😆
Jop aaaaa za 5k zhlédnutí si vyberu něakou scénu z mojí fanfikce a na YT bych se pokusil udělat propracovaný speedpaint tak kdo by se na to podíval? 😅neboo celkově kdo by mě odebíral pak páč mám v plánu tam dávat i animace 💞 jako začátek na YT mi to příjde dobrý
ČTEŠ
tlukoucí srdce pro tebe / dnf
FanficPříběh se ze začátku zdá nudný, ale po dalších pár kapitolách je pro dost lidí už i zábavný, a já se snažím aby opravdu byl.