Jag frågade mamma om vi skulle utomlands? Hon svarade att vi skulle flytta för att hon har hittat en ny man och så sa hon att jag skulle med henne. Va men pappa då? Ehh han eeeeh jo han eeeh dumpade mig och sa att han aldrig mer ville se dig igen.
- VA!?😭 VARFÖR SA HAN SÅ ÄR JAG INTE TILLRÄCKLIGT BRA KOM IGEN JAG...😭😱
Jag började gråta rakt ut jag sket i att mitt smink blev förstört jag sket i allt!
Men jag gick på något sätt upp och packade en väska med allt mitt viktigaste. Sen så gick jag ner och sa att jag bara ville bort härifrån och att jag inte ville säga hej då till Emma och Matilda. Jag gick till bilen och sen körde vi iväg från mitt nästan drömliv. Eller ja där jag blivit dumpad för första gången.
Efter ungefär 5 timmars bilresa så kom vi fram till ett jättehus där jag då tydligen skulle bo. Klockan var 6:00 så jag skulle inte hinna sova bara fixa mig till min nya skola. Jag sprang upp till det som skulle vara mitt rum jag tittade inte så noga men det var det största rummet jag sätt i hela mitt liv. Jag började desperat leta efter en garderob med kläder då jag såg en trappa upp i mitt rum jag sprang upp för trappan och där bar det som en affär med märkes kläder jag tog på mig något lite snabbt. Sen sprang jag ner och in i den första förre i mitt rum som jag kunde hitta. Där var det som en sminkaffär med ett sminkbord. Jag sminkade mig och sprang till skolan frukosten sket jag i man vill ju inte bli tjock.
Jag sprang till skolan och när jag kom fram såg skolan faktiskt fin ut. Det var ett häng som kom fram till mig och sa
- JAHA EN NY TILL HAR DU LITE MÄRKESKLÄDER PÅ DIG FÖR ATT BLI POPULÄR?- nej detta är mina vanliga kläder...😠 sa jag.
Då kände jag hur det brände till på kinden -AJJJJJ skrek jag varför Gjorde du så?
Ville vadå då? Svarade tjejen som troligtvis var ledare för gänget.
Hon sa att jag var ful och denna dagen har varit den värsta i mitt liv.
~~~~ hemma~~~~~
YOU ARE READING
Allt eller inget
RandomEn tjej som heter Lea tar fel beslut som leder till en mardröms liv! Lea är 13 år och är populärast i klassen till hon en dag kommer hem och ser mamma packa hennes resväska.... (Handlar inte om The fooo)