bölüm fotoğrafında ceren var asdafsasf
Ailemin bir olmasını isterdim. Babam başka bir kadınla evlenmişti. hiç mi beni düşünmezlerdi. kimsenin umrunda değildim sanki ... Okul zaten sıkıcı gidiyordu eski okulum gibi değildi. Deniz' de olmasa.. Bakışı bile yeterliydi.
3AY sonra ....
Deniz' le o kadar samimi olmuştuk ki konuşuyorduk. Açılmayı denesem mi diye düşünüyordum .Kendimde o güveni hissetmiyorum ya yarı yolda bırakıp giderse bidaha konuşamazsak diye ama olsun. Neyse ben şimdi okul eteğimin üstüne ne giysem diye düşünürken bi yandan makyaj bi yandan da saçlarımı yapıyorum. O ne ya saat 07:30 olmuş.Okula geç kalacaktım.Hemen evden çıktım. Yolda Aysuyu gördüm koşa koşa yanına gittim yere çakıldım.offf Dizim çok acıyordu arkamdan bir el omzuma dokundu ''İYİ MİSİN'' diye bu ses bu ses Deniz di. Elimden tutup kaldırdı .Canın yandı mı? dedi. Yok iyiyim. Oysaki canım çok acıyordu. Onu gördüğüm için iyi olmuştum.
Bi anlık bir hüzünle sarıldım. Çocuk şaşırdı. Okula gidiyorduk. Yüzüne bakamadım utancımdan kıpkırmızı olduğum belli oluyordu. Neyse ki okula yaklaşıyorduk. Bakamadım yüzüne. Okula gelmiştik.
Kapıda hocalar bekliyordu. Yine kontrol vardı. Lanet olası hoca gene beni kenarı çekmişti aysuyla benim makyajdan kızıp azarlıyodu. Sildirip içeri girdik. Rezil oldum resmen Denize yaa . Neyse ki derse giriyorduk.