kapitola-dovolená

117 6 0
                                    

Když jsme přijeli na místo po dvou hodinách nemohla jsem se přestat divit přijeli jsme na chatu teda na obrovskou chatu Chris se na mě podíval a usmál se "líbí se ti tu?"já jsem se na něho podívala a usmála jsem se "blázníš je to tady super jak tě to napadlo?"Chris ke mně přišel a políbil mně a když se odtáhl tak se usmál "myslel jsem že budeme chtít být sami"já jsem se široce usmála a byla jsem ráda že ho to napadlo.

Večer

Leželi jsme na gauči a líbali jsme se pak jsem se na Chrise usmála "jak dlouho tady budeme?"Chris se na mně usmál a polibil mně a řekl "týden nevadí že jsem ti to neřekl?"já jsem se usmála a políbila ho "ne u tebe mi to nevadí"on se usmál tím jeho sexy úsměvem. Já jsem udělala večeři Chris sice namítal že ji udělá ale já jsem se mu chtěla odmenit za to ze mě jsem vzal ale já se mu ještě odměním v posteli to bude pro něj překvápko vím že je to sním správné.

Když jsem přišla ze sprchy Chris už byl v posteli já jsem k němu přišla a začala ho vášnivě libat nejdřív nevěděl co dělat ale pak se přidal já jsem mu sundala tričko on se zarazil "opravdu to chceš?"že se vůbec ptá já jsem ho políbila a Chris už se neptal věděl že to chci on mi taky sundal triko a líbal mě zachvíli jsem byla pod ním a líbal mně na krku a já jsem vzdychla pak mi sundal kraťasy a on si sundal tepláky viděla jsem jeho chloubu a ještě víc mně to vzrušilo pak do mně vniknul a oba jsme vzdychla nejdriv se pohyboval pomalu a pak zrychlil a pak jsme dosáhli orgazmu ještě mě políbil a vystoupil ze mně a lehl si vedle mně a usnuli jsme.

Doufám že se vám bude kapitola líbit a budu ráda za každý hlas a komentář 🧡💛❤️

NovinářkaKde žijí příběhy. Začni objevovat