Tak pár týdnů my bylo špatně tak jsem si udělala test a vyšel pozitivní já jsem si jen řekla první sex a jsi těhotná super nevím jak to říct Chrisovi nevím jestli vůbec chce děti hlavně tak brzo ale musím mu to říct má o mně strach myslí si že jsem nemocná a pořád mi volá jestli se mi něco nestalo nejradši by byl u mně pořád ale nemůže musí natáčet ale až přijde dneska večer tak mu to řeknu a budu doufat že se semnou nerozejde hnet co se to dozví.
Večer
Bouchli dveře přišel Chris "ahoj zlato jsem tady"já jsem na něho zakřičela "jsem v obýváku"Chris přišel ke mně vyděl mě uplakanou "co se děje proč pláčeš?"já jsem se na něho podívala v jeho očích bylo vidět starost o mně "chci ti něco říct a bojím se že se semnou rozejdeš"on se usmál a dal mi pusu na čelo "s tebou nikdy vše zvládneme"já jsem přestala trochu brečet a nadechla jsem se teť nebo nikdy "jsem těhotná budeš táta"nejdříve nevěděl co říct ale pak mě políbil a když se odtáhl měl úsměv od ucha k uchu a řekl "to je bezva budu táta super moc se těším"já jsem jen na něho koukala a nevěřila jsem svím očím takovou reakci jsem nečekala ale líbila se mi. Když se konečně Chris přestal mazlit s mím bříškem tak jsme šli večeřet a pořád nemohl uvěřit že bude táta chtěla jsem umít nádobí tak mi to nedovolil prej teť se budu šetřit a nic nebudu dělat. Když jsme dokoukali na televizi šli jsme spát já jsem si dala sprchu a po mně Chris šli jsme si lehnout a Chris mi dal jednu ruku pod hlavu a druhou na bříško a usnuli jsme.
Doufám že se vám bude kapitola líbit a budu ráda za každý hlas a komentář 🧡💛❤️
Chcete aby to byla holka nebo kluk?a jak by se miminko mělo jmenovat??napište do komentářů.💛🧡❤️
ČTEŠ
Novinářka
فكاهةMladá novinářka Jessica Moorová bude dělat rozhovor s jejím idolem Chrisem Evansem ale to ještě neví jak ji změní život.