kapitola-návrat

102 5 0
                                    

Už je to týden co jsme tady a bohužel musíme se vrátit domů nechtělo se mi odsud Chris taky nebyl zrovna nadšení že už musíme odjet ale povinnosti volají jak mě taky Chrise.

Když jsme přijeli tak Chris trval na tom že budu u něho v bytě a i když jsem protestovala tak nechtěl nic slyšet zkusila jsem to ještě jednou "Chrisi opravdu nemusím k tobě nechci tě otravovat"on se na mně podíval a zašklebil se "mně neotravuješ a chci tě mít u sebe si moje přítelkyně"já jsem na něho koukala s otevřenou pusou řekl že jsem jeho přítelkyně a to bylo super "tak jo jedeme k tobě"on se na mě usmál a věděl že má už vyhráno. Přijeli jsme k němu měl to tam krásné všechno mi ukázal kde co je já jsem si šla do sprchy a Chris šel po mně udělali jsme si večeři "jak ti chutnalo"zeptal se mně Chris já jsem se na něho usmála "moc mi to chutnalo děkuji"Chris se usmál tím sexy úsměvem "není zač a jsem rád že ti chutnalo"musím uznat že Chris byl skvělí kuchař a já jsem si pokaždé užívala když vařil pak jsme šli do ložnice a šli jsme spát.

Ráno

Když jsem se vzbudila tak mně Chris objímal a držel okolo pasu a když jsem se otočila tak na mně koukal "dobré ráno kapitáne"on se na mně usmál a políbil mně "dobré ráno princezno"takhle jsme se oslovovali normálně říkali jsme si takhle rádi když jsem se chtěla zvednout tak Chris mně stáhl zpět do postele "kam pak jdeš?"zeptal se mně Chris a políbil mně "jdu do práce"Chris se na mně smutně podíval "musíš jít?"a smutně se usmál já jsem ho políbila a šla se oblíkat a přitom jsem mu odpověděla "ano musím ale nebudu tam dlouho"Chris se na mně usmál "a můžu tě aspoň vyzvednout"to já jsem se na něho usmála a zvedla jsme obočí "ty vždycky zlato"dala jsem mu ještě pusu a šla do práce.

Doufám že se vám bude kapitola líbit a budu ráda za každý hlas a komentář 🧡💛❤️

NovinářkaKde žijí příběhy. Začni objevovat