❛❛Mum ışığı gibi olma Taehyung, ışığın her zaman parlarlasın.❜❜
Taehyung otele varmıştı, koruyucu olduğunu belli etmek için gizli bir anlam taşıyan sözcük ve bileğinde olan koruyuculara ait armayı söyledi. Sadece armayı gösterse olmazdı, insanlar bunu dövme sanıyorlardı ve aynısını yaptırıyorlardı. Taehyung bunu bildiği için hem bileğinde olan armayı hemde gizli kelimeyi söyledi. "Voyage dans le temps" dediği andan itibaren resepsiyon Taehyung'a olan tavırlarını değiştirdi. Bir koruyucuya normal biri gibi davranamazdı, onların görevleri yüzünden normal biri olamazdılar. Etrafta koruyucu olmayanlar da olduğu için -az ama yine de var- kısık sesle Taehyung ile sohbet etmeye çalışıyordu Lily.
Lily dostane bir şekilde gülümsedi ve biraz eğilip,selamladı Taehyung'u. "Selamlar Taehyung, senin ilk görevin mi bu?"
Taehyung biraz şaşırmıştı, neden birden ciddiyetini bozup onunla arkadaşı gibi konuşmaya başladığını bilmiyordu. Koruyucu diye ona daha fazla özen ve ciddiyetle karşılar diye düşünmüştü ama olan şey tam tersiydi.
Taehyung şaşırmış ama sesindeki ciddiyeti korumuştu. "Evet, bu benim ilk görevim."
Lily kafası ile onayladı ve "Pekâlâ." dedi ve ona kalacağı odanın anahtarını verdi. Taehyung teşekkür edip arkasını dönmüştü ve odasına gidiyordu ki Lily arkadan "Bol şanslar, umarım başaranlar arasına girebilirsin." demişti onun duyabileceği bir ses seviyesinde.
"Teşekkür ederim." dedi ve odanın yolunu tutu ve Lily'in dediğini düşünmeye başladı. Başaranlar, ikna edenler arasına girebilecek miydi o da? O listede o kadar az kişi vardı ki... Neredeyse kimse inanmıyordu koruyuculara. Gelecekten gelen birinin varlığına, onların başına gelecek olayları bilmelerine imkan olmadığını düşünüyorlardı.
Odasına gelmişti ama bu düşünceler hâlâ kafasında olduğu için odasına geldiğini birkaç oda geride bıraktığında anladı. Geri döndü ve odasının kapısının olduğu yere geldi, anahtarı yerleştirdi ve kapıyı açıp içeri girdi.
Kendini yatağa attı ve düşüncelerine kaldığı yerden devam etti.
Kendilerinin başına bir şey gelecek ve bunu durdurmak için gelecekten biri gelecek? Bunu oldukça saçma buluyorlardı. Hadi var diyelim olayları nereden öğreniyorlardı? Onların başına gelecek olayları saatine kadar nasıl bile biliyorlardı? Ben size söyleyebilirim, basit bir şey aslında. Gelecekteki torunları veya çocukları onlara bunu haber veriyordu, eğer o yaşayacağı şeyde ise akrabalarının çocukları veya en yakın dostunun çocukları haber verebiliyorlardı. Bu biraz da geçmişe karışıp değiştirmek gibi, değil mi? Bu yüzden buna karar verildiğinde bir çok kişi karşı çıktı. Geçmişi değiştirmek demek, geleceği de değiştirmek. Geçmişteki olaylar Taehyung'un zamanını yarattı.
Taehyung kafasını iki yana salladı ve bu düşüncelerden sıyrılmaya çalıştı, morelini bozduğu ve endişelendirdiği bir gerçekti.
Yatakta doğruldu ve karşısındaki aynaya baktı, kendi kendine söyleniyordu. "Hey, Taehyung! Neden bu kadar korkuyorsun? Gelecek değişmeyecek, ailene ve arkadaşlarına bir şey olmayacak. Sen bunu başaracaksın, inandıracaksın onu ve eve ailenin yanına gidecek, onlara sıkı sıkı sarılacaksın." Bunu tekrarlayarak sakinleşmeye çalışıyordu, bun bir kez daha dediğinde kendini biraz olsa bile rahatlamış hissetti.
Taehyung yataktan kalktı ve kapıya doğru gitti. "Toddy's Cook" adlı yere gidecekti. Saat fazlasıyla geçti ama buna aldırmayacak ve gidecekti. Akıl ve yardım almaya ihtiyacı vardı, sakinleşmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 ❦ 𝐭𝐤
FanfictionGözleri, kararlılıkla doluydu, bay Kim'e dönüktü. Soğuk bir odanın içindeydi, sessizlik baskıcı bir şekilde etrafa yayılmıştı. Ona seslendi, sesinde bir doyumsuzluk ve belirsizlik vardı. Kimi zaman karanlık bir labirentte kaybolmuş gibi hissediyordu...