"Hadi Taehyung! Lütfen benim için ona sor." Diye ısrar ediyordum en yakın arkadaşım Taehyunga, ultra yakışıklı Taehyunga.
"Jimin sana kaç kez daha söyleyeceğim. Onu Jungkook ile öpüşürken gördüm diyorum!"
Taehyung bir anlığına kafede insan içinde olduklarını unutmuş fazlasıyla bağırmıştı.
Jimin ve Taehyung özel bir okulda öğretmenlik yapıyorlardı.
Jimin, okulundaki neredeyse herkes ile flört eden Ingilizce hocası Jennie'den hoşlanıyordu..Jennie ise ondan tiksiniyordu..
Jimin gözlerinin dolduğunu hissettiği için ayağa kalktı ve Taehyung'un gözlerine bakmadan konuşmaya başladı, "ben okula gidiyorum, öğle arası bitmiş olmalı."
"Tamam. Senin için soracağım." Arkadaşının üzülmesine dayanamadı Taehyung. Birbirlerini ortaokuldan beri tanıyorlardı. Taehyung Jimini her zaman okulun zorbalık yapan çocuklarından korurdu, Jimin ise Taehyung'un bu iyiliğine karşılık onu ders çalıştırırdı.
Taehyung Jimine minnettardı çünkü eğer o olmasaydı bir gelecek hayali bile yoktu, şimdi ise özel bir okulda edebiyat öğretmeniydi.
Taehyung Jimin ile okula gitmişlerdi, öğle arası hâlâ bitmemişti. Jennie bahçede bir bankta oturuyordu. Giydiği kısa mini eteği ile herkesin dikkatini çekiyordu.
Okulun abaza öğrencileri bile Öğretmen Jennie'nin bacaklarına bakıyordu.
Öğretmen Jennie bundan rahatsız gibi durmuyordu, elindeki kahvesini yudumlarken bir yandan da elindeki telefonuyla biriyle mesajlaşıyordu.
Taehyung Jennie'nin yanına gidince Jennie gülümseyerek önüne düşen bir tutam saçını kulağının arkasına sıkıştırıp,
"Taehyung, bir şey mi diyeceksin?"Taehyung Jennie'den pek haz almıyordu, çünkü arkadaşına olan davranışları onu çok sinirlendiriyordu.
"Direkt soracağım, sevgilin var mı?"
Umursamazca sormuştu Taehyung.Jennie ise sırıtmıştı, "hayır, yok. Neden sormuştun Tae oppa?"
-Jennie ve Taehyung bankta oturuyorlar- Jennie elini Taehyung'un eline flört ediyormuşcasına koydu.
Taehyung elinin üzerindeki Jennienin elini hissetmesiyle elini hızla çekti.
"Oppa deme bana. Biri için sordum."
"Şu jimin için sorduysan unut o işi!" Diye çıkıştı, taehyung neden birden böyle sinirlendiğini anlamamıştı.
"Ne saçmalıyorsun sen! Onun için sorduysam ne olmuş?"
"Onun gibi biriyle bırak sevgili olmayı yan yana gelmeyi bile istemiyorum. Midemi bulandırıyor."
Jennienin, Jimin hakkında böyle konuşması Taehyungun gözlerini doldurmuştu. Jennie'ye iğrenç bir bakış atıp, "sende benim midemi bulandırıyorsun." Diyip hızla oturduğu banktan kalkıp uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Date | jimsoo
Romance"cerrah kim jisoo! beni baştan yaratın, size güveniyorum." "söz veriyorum, güvenini boşa çıkarmayacağım."