"Bana yardım et lütfen!"
"Sana yardım edeceğim, sakin ol."
"Ölmek için çok gencim, ölmek istemiyorum!"
"Sakin ol dedim sana!"
"P-peki."
"Yavaşça arabanın kapısını açacağım. Sen arkana yaslan tüm yükünü arkana ver ve sakın hareket etme."
"Hıhı.." jisoo yabancı adamın dediği gibi bedenini arkaya yasladı, sakin degildi ama sakin olmaya çalışıyordu.
Yabancı adam arabanın kapısını yavaşça açtı. Kapının açılmasıyla araba öne doğru hareket etti Jisoo o an ki korku ile daha da ittirdi küçük bedenini arkaya doğru. Bu arabayı dengede tuttu. Son anda uçurumdan yuvarlanması engelledi.
Yabancı adam elini tuttu jisoo'nun
"Yavaşça ayaklarını dışarı çıkar."
"Yapamam."
"Neden!?"
"Git! Yaptığım an aşağıya yuvarlanacağım. Elini tuttugum için sende benimle uçurumdan düşebilirsin bırak elimi!"
"Saçmalama! Gitmeyeceğim, seni burada bırakamam. Tanımadığın biri için kendi canını mı hiçe sayıyorsun?"
"Sen de böyle yaparak bana aynı şeyi yapıyorsun! Neden yardım ediyorsun bana!"
"Bunu buradan çıkınca söyleyeceğim."
"Ben buradan çıkamayacağım.." jisoo'nun gözlerinden yaşlar süzülüyordu.
"Madem sen çıkmıyorsun, bende seni kollarından çekerim."
"Hayır dur!" Jisoo panik yapmıştı o yabancının kendi yüzünden ölmesini istemiyordu, buradan çıkamayacağını biliyordu, kendini akışına bırakmıştı ne kadar ölmek istemese de..
"Ayaklarını arabadan dışarı çıkar."
Jisoo yavaşça ayaklarını dışarı çıkarmıştı araba hareket ediyordu, korkunç derecede.
Jisoo bir anda olayı anlamayadan yere yapıştı. Çok yüksek çıkan sesler ile arkasına baktı. Arabası uçurumdan aşağı düşmüştü. Paramparça olmuştu. Bedeni adeta Donmuştu,
Yüzüne düşen yağmur damlaları onu gerçekliğe döndürmüştü.
Önüne döndüğünde o yabancı adamın kucağında olduğunu fark etti.
Anlamıştı ki o adam onu çekmişti son anda.
"Eğer seni çekmeseydim, arabayla beraber yuvarlanacaktın.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Date | jimsoo
Romance"cerrah kim jisoo! beni baştan yaratın, size güveniyorum." "söz veriyorum, güvenini boşa çıkarmayacağım."