"Jisoo dudak dolgusu yapmasak mı?"
"Aishh gerçekten beni anlamıyorsun..dudaklar çok önemli. Büyük ve dolgun dudaklar öpüşmek için mükemmeldir- yani neyse boşver daha fazla soru sorma. Bir-kac saat sonra görüşürüzz!"
"Peki jisoo sana güveniyorum." Diyip gülümsedi sedyede yatan genç.
Jimine narkoz verdiler ve narkozun etkisiyle jiminin tüm vücudu uyuştu.
<narkoz Uyutuyo mu yoksa bedeni uyusturuyo mu unuttum neyse yanlışsa takmayın bakmaya üşeniyorum ksdmwldlw>
Saatler sonra birçok estetik ameliyatı olan -çok bir şey yapılmadı ama neys- jimin narkozun etkisi azalırken gözlerini açtı.
Narkozun etkisiyle saçmalıyordu
"Jiwsooo!"
"Efendimm?"
"Çoowk güzelsiinn!"
Şaşkınlıkla karışık güldüm,
"Teşekkür ederim jimin. Sende çok yakışıklı ve kibarsın."
"Jisoo sen gerçekten çok çok çok ama çook güzelsin, ama senden daha güzel bir şey var."
Gülümsemem solmuştu, sanırım hoşlandığı o kızdan bahsediyor diye düşünmüştüm ama yinede içimdeki 'neymiş o?' Diye sorma istegimi bastıramıyordum.
"P-peki..o kim?"
"O insan değil ki. Senin kalbin Jiwsooğ
Ahh elimde olsa kalbini avcuma alır ona minik bir öpücük kondururdum."Duyduklarim tüylerimi diken diken etmişti, o..çok mükemmeldi ama kendisinin farkında değildi.
"Bende seni öpmek istiyorum..keşke yapabilseydim."
"Bir şey mi dediwn?"
"Ha yok bir şey Jimin, doktor arkadaşımın yanına gidip geliyorum."
Diyip koşarak odadan çıkmıştım ya da kaçmıştım. Her neyse
Yaklaşık yarım saat sonra cesaretimi toplayıp Jiminin odasına gitmiştim.
Jimin tavana boş boş bakıyordu, sıkıldığını gören herkes anlardı.
"Jimin! Üzgünüm işlerim vardı gelemedim."
"Sorun değil" deyip gülümsedi.
"Bir şey diycem."
"Söyle jimin."
"Bu dudağım çok fazla şiş değil mi yani sen yapıysan bir bildiğin vardır ama-"
"Merak etme zamanla o şişlik inecek, yerine muhteşem dolgun dudağın gelecek."
"Hımm..umarım dediğin gibi opusmede işime yarar." Diyip kahkahayı patlattı jimin.
"Off! Utandırma beni. Ağzımdan öylesine kaçıverdi napiyim hıh."
"Peki peki..ilk buluşma için ne kadar beklemeliyim yani bu dudakla randevuya falan gitmem."
"Merak etme bir kaç hafta sonra buluşursun o pisli- yani hoşlandığın kızla."
"Öhm. Jisoo üzgünüm ama hoşlandığım kızı tanımadan böyle konuşman beni üzüyor."
"Tanımadığımı nereden biliyorsun o kızı stalkladım."
Jisoo hızlıca dediği kelimeleri sindirince gözleri kocaman açılmıştı, ağzından kaçırmıştı.
"B-ben şey yani oh çok özür dilerim gitsem iyi olu-"
Jisoo hızla ayağa kalkmış gidecekken Jimin kolundan tutup onu kendine çeker, şuan jisoo jiminin göğsünde yatıyordur.
"Sakin ol jisoo. Teşekkür ederim."
"Ne için." Ağlamaklı sesiyle zorla konuşmuştu jisoo. Sevdiği adamın kötü kalpli bir kıza aşık olmasına inanamıyordu. Kalbi buna dayanamıyordu. Ama ne olursa olsun seviyordu. En azından ona arkadaş olarak yakın kalabilirim diye düşünüyordu jisoo. Şuan atmakta olan kalbi çok yakında daha çok kırılacak olmasını bile bile seviyordu jimini.
"Hayatıma girdiğin için ve yine Teşekkür ederim."
"Ikinci teşekkür ne içindi?"
"Çok yakında öğreneceksin jisoo."
Diyip jisooyu göğsüne daha da bastırdı jimin.
🐢💨hello osuruklularım
sizce jimin ne için teşekkür etti? Jimin sevdiği kadın ile buluşacak, Jisoo buna izin verecek mi sizce??
Neyse sizlere öpücük yağmuru gönderiyorum ve gidiyorum
😽😽😽💘💘💘🍭🍭🍭🍼🍼🍼🍪🍪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Date | jimsoo
Romance"cerrah kim jisoo! beni baştan yaratın, size güveniyorum." "söz veriyorum, güvenini boşa çıkarmayacağım."