2.bölüm

39 3 2
                                    

Bayağı geç yazdığımın farkındayım :(((ama zamanım olmadığı için yazamadım.

Hatırlatma

Not: Mektubun arka sayfasındaki dairenin içine 5 saniye dokunursan avucunda bir yüzük belirecek. Bu yüzük sizin Gendansa'ya ulaşmanıza yardımcı olacak. Lütfen çok dikkatli ol.

En kısa zamanda buluşmak dileğiyle, Seni çok özlemiş olan annen Alya...

Okumayı bitirince kocaman bir kahkaha attım. Neydi bu şimdi? Biri yarım aklıyla bana eşek şakası yapmaya çalışmış olmalı.                                                                                                                                     Hatırlatma biter

Mektuptan kafamı kaldırdığımda okulumun önüne gelmiş olduğumu gördüm. Okul kapısının önünde  bekleyen bir çift tanıdık gözle karşılaştım. Muhtemelen Ege'yi çok bekletmiş olmalıyım ki sinirli gözlerle bana bakıyordu. Daha fazla sinirlenmeden yanına gittim.  Sinirle şöyle söyledi: "Niye bu kadar geç kaldın? Normalde hep zamanında gelirdin." Bende sessiz bir şekilde "Teneffüste sana neden geç geldiğimi anlatacağım." dedim. 

Ege'yle birlikte sınıfa geçip sıralarımıza oturduk. O sırada Edebiyat hocamız geldi ve "Merhaba arkadaşlar," "Yazdığı şiiri okumak isteyen var mı?" dedi. Sınıftan sadece birkaç kişi yazdığı şiiri okuduktan sonra ders bitiş zili çaldığında çantamın içindeki mektubu aldım. Ege'nin kolundan tutup hemen sınıftan dışarı çıkardım ve "Çabuk dışarı çıkalım, sana göstermek istediğim bir şey var." dedim. Dışarı çıkıp boş banklardan birine oturduktan sonra mektubu açıp eline tutuşturdum. O okurken bende nasıl bir tepki vereceğini merakla bekliyordum. Okumayı bitirdikten sonra şaşkın bir şekilde bana bakıp "Sana bir şey diyeceğim ama çok şaşıracaksın. Bu sabah bana da benzer bir mektup geldi." Ben de Ege'ye şaşkınca bakıyordum. "Ne yani? Ben, bana eşek şakası yapıldığını düşünüp gülmüştüm ama şu an ne yalan söyleyeyim biraz tırstım." dedikten sonra Ege de "Ben de bana şaka yapıldığını düşünmüştüm ama ikimize de aynı mektup geldiğine göre artık ben bize bir şaka yapılmadığını bunların gerçek olduğunu düşünüyorum. Okul bitince her zamanki gizli yerimizde bunu konuşuruz." dedi. Ben de "Tamam." diye fısıldadım. İstemsizce ürpermiştim. 

Dersler sanki bitmek bilmemişti, kalan 6 saat boyunca mektupta yazılanları düşündüm. Küçükken birlikte yaptığımız gizli ağaç evimize geldik. Tahta merdivenleri tırmandıktan sonra Efe çantasından anahtarı alıp kapıyı açtı. İçeri geçip, armut koltukları oturduktan sonra, Ege"Hadi! çantamızdan mektupları çıkartalım ." dediğinde çantalarımızdan mektupları çıkartıp konuşmaya başladım"bence ilk benimkine bakalım sonrada seninkine bakarız."  Karşılık olarak Ege kafasını onaylar anlamında salladı ve mektubu tekrar okumaya başladık.

(Mektupta yazanları unutanlar için tekrar yazdım isteyen geçebilir)

Sevgili kızım,

Bu mektubu sana 18 yıl öncesinden yazıyorum, yani sen henüz küçücük bir bebekken. Şu an ise 18 yaşında genç bir kız oldun. Anlatmaya nereden başlayacağımı bilemiyorum. Muhtemelen bu anlattıklarımın bir şaka veya yalan olduğunu düşüneceksin ama yine de anlatmalıyım. Her şeye en başından başlasam iyi olacak.

Ben Gendansa gezegeninde yer alan 4 Element Krallığının kraliçesiyim. Ve sen de krallığımızın prensesisin. Anlattıklarım ilginç geliyor ama lütfen sonuna kadar oku. Krallığımız şu an büyük tehlikede. Düşman bir gezegen tarafından saldırıya uğradık. Bu mektubu sarayımızdaki gizli bir mahzende yazıyorum. Seni, senden başka iki prensesi ve prensi; güvenli bir gezegen olan Dünya'ya, bu iş için görevlendirdiğimiz muhafızlarımızla göndereceğiz. Bu muhafızlar, size Dünya'da yaşayacağınız bir aile bulmakla ve 18 yaşınıza gelene dek sizi korumakla görevlidir. Belki bu yaşına kadar gizlice izlendiğini, takip edildiğini hissettiğin zamanlar oldu. Bunların birçoğu muhtemelen muhafızın tarafından yapıldı. Sen bu mektubu okurken muhafızın yakınlarda olacaktır.

"Peki neden şimdi? Neden 18 yıl sonra böyle bir mektup?" dediğini duyar gibiyim. Eğer bu                 mektup sana ulaştıysa krallığımız hala kötü güçlerin elinde demektir. Sen de dahil 5 kişinin  (3 prenses ve 2 prens) görevi, krallığımızı özgürlüğüne kavuşturmaktır. Bu çok büyük bir görev ama emin olun her biriniz bunu başarabilecek kadar güçlü kişilersiniz. Seninle birlikte diğer 4'üne de bu mektup ulaştırılacak. Muhafızın, yakında seninle iletişime  geçecektir. Lütfen hemen inkar etme, bize bir şans ver. Muhafız, seni anlattıklarımın doğruluğuna inandıracaktır. 

Not: Mektubun arka sayfasındaki dairenin içine 5 saniye dokunursan avucunda bir yüzük belirecek. Bu yüzük sizin Gendansa'ya ulaşmanıza yardımcı olacak.  Lütfen çok dikkatli ol.

En kısa zamanda buluşmak dileğiyle, Seni çok özlemiş olan annen Alya...

(Mektuptaki yazılanları atlayan buradan başlayabilir 🥰)                                                                                   Ege son cümlemden sonra dikkatli bir şekilde pencereye bakmaya başlamıştı.Merak edip nereye baktığını görünce istemsizce Ege'ye "Bunları tanıyor musun?" diye sordum. Ege de cevap olarak "Hayır bu kişileri tanımıyorum muhtemelen bizi takip etmiş olmalılar çünkü ağaç evini bilerek ıssız yere yapmıştık." dedi.

Sizce ağaç evinin önünde duranlar kimlerdi???? Cevaplarınızı yorumlara bekliyorum yakın bir zamanda yeni bölüm gelecek yorum ve oylarınızı bekliyorum😊


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4 ELEMENT-KRALLIĞIN VARİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin