Selamlar. Gecikme için özür dilerim, hastalığım da iyice yazmama mani olunca bayağı bir gecikme oldu ama daha fazla bekletmek istemedim. İyi okumalar. -Melankolik Yazarınız(!)
Yazar'dan
Cedi:
-Zeynep, hala benimle kaçabilirsin biliyorsun değil mi?
Cedi'nin söylediklerinden sonra uzun bir sessizlik oluştu. Lil Zey kararsız adımlarla topluluğu ikiye bölerek yüzünde kendinden emin bir gülümsemeyle Cedi'ye doğru ilerlemeye başladı.
Şam:
- Ke-kevserim...
Şam kelimenin tam anlamıyla yıkılmıştı. Lil Zey'in bu kendinden emin tavrı topluluğun uğuldamasına neden olmuştu. Hiç kimse böyle bir tepki beklemiyordu. Şam tam da arkasını dönmüş gidiyorken geniş yeşillik alanda keskin bir ses yankılandı.
Lil Zey, Cedi'ye sağlam bir tokat atmıştı.
Xir:
- Yenge gibi yenge yemin ediyorum. Helal olsun kız.
Şehinşah:
- Burası buz kesti sanki.
Defkhan:
- Almanya daha soğuk bak Almanya buz gibi moruk.
Defkhanın sözlerinden sonra Şehinşah Defkhan'a bakıp göz devirmişti.
Şehinşah:
- Hay sana da Almanyana da ya, her şarkında bahsettiğin yetmiyor burada da bahsediyorsun...
O sırada art arda atılan silah sesleri Şehinşah'ın konuşmasını bölmüş ve topluluğun dikkatini de silah sesine yöneltmişti. Massaka ellerinde iki adet M416 ile havaya sıkarak geliyordu.
Massaka:
- Hangi götün oğlu Almanya'ya laf etti lan?
Herkes bir adım geriye çekilmişti ve herkes geri çekilince ne olduğunu anlayamayan Şehinşah öne çıkmıştı.
Massaka:
- Ha sen şu Şam olayında beni takibe alıp postlarımı falan beğenen civcivsin. Ulan mermimin biri bile sana değmez. Gidiyom ben.
Herkes bir anda gülmeye başlamıştı. Herkesin ona gülmesine bozulan Şehinşah asık bir suratla topluluğun önünde duruyorken Hidra'nın yanına gelip onu herkesin önünde öpmesiyle neye uğradığını şaşırmıştı.
Ecem ( Hidra'nın sevgilisi)
- Gerçekten mi Fatih?! Bitti!
Parmağındaki tektaşı Hidra'nın yüzüne fırlatıp ağlayarak çıkışa doğru ilerleyen Ecem'in peşinden koşan Arda (Arda Gezer), bir yandan Hidra'ya nefret dolu bakışlar fırlatıyordu.
Herkes ağzı açık olanları izlerken geniş yeşillik alanda bir kırılma sesi duyuldu.
Beta'nın omzuna çıkan Tei, No 1'in elinden kaptığı Chivas şişesini Cedi'nin kafasında patlatmıştı.
Cedi:
- Ahh, kafam!
No 1:
-Chivas'ım!
Cedi kanlar içinde yere yığılırken, elindeki yarısı kırık şişeyle ne yapacağını bilemeyen Tei etrafına bakınıyordu.
O sırada girişte yanında Lalfizu ile Rota göründü. Her zamanki gibi siyahlar içindeydi. Olanlardan hiçbir şekilde haberi olmadığı için gayet rahat bir şekilde ilerliyordu. Ama topluluğu yarıp Cedi'nin yanına geldiğinde, ağzı şaşkınlıkla aralandı.
Rota:
- Kim yaptı lan bunu?!
O sırada hala ne yapacağını bilemeyen Tei, kırık şişeyi Rota'nın eline tutuşturup çıkışa doğru koşar adım ilerlemeye başladı.
Rota elindeki şeyin ne olduğunu anlayamadan, kulakları sağır eden bir siren sesi duyuldu. Polisler gelmişti. Hızlıca girişten topluluğun yanına gelen polisler, ne olup bittiğini bile anlayamayan Rota'nın bileklerini kelepçeleyip dışarıdaki polis arabasına doğru zorla götürmeye başladı.
Şanışer:
- Gelirler evine,
Sokrat ST:
- Güya!
Şanışer:
- Deliller bulunmaz,
Sokrat ST:
- Güya!
Eveet bu bölüm ve bu seri de burada biter arkadaşlar. Umarım bu ŞamZey serisinde sizi eğlendirebilmişimdir. Önerilerinize her zaman açığım. Hatalarım varsa kusura bakmayın. Bir sonraki bölüme ve seriye kadar kendinize iyi bakın, adios!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkçe Rap Cringe Kurgular
HumorUYARI: BU KİTAPTAKİ HER ŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR. Öncelikle sıkı bir Türkçe rap dinleyicisi olduğumu bilmenizi isterim. Yazdığım hikayeleri eğlencesine, günlük cringe dozumu almak için ve kafamı dağıtmak için yazıyorum. Cringe olmak istiyosan ne bekliyosu...