İlk marichat ama daha çok ladynoir olan kurguma hoşgeldiniz.
Umarım beğenirsiniz
O zaman sizi kurguma buyurayım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Marinette'nin ağzından
Tikki: marinette hadi kalk ilk günden okula geç kalacaksın
Marinette:hıh,Ne!!
Tikki'nin beni uyandırmasıyla hemen yataktan kalktım.doğru ya bugün okulun ilk günü! Hemen banyoya geçip bir duş aldım ve bir çırpıda giyindim ardından tikki'yi çantama koyarak odamdan çıktım.
"Anneee!!!! Ben çıkıyorum!"
"A-ama kahvaltı yapmadın"
"Anne gerçekten çok geç kaldım."
"Tamam bari şu krovasan'ı al."
Kruvasanı ağzıma yerleştirerek çıktım.yaya'dan hemen karşıya geçerek okulun önüne geldim.kuruvasanı da aceleyle bitirerek merdiven başında beni bekleyen alyayı gördüm ve alyanın yanına gittim.
"Adrian geldi mi?"
" Sana da günaydın marinette!"
"Ah!pardon Alya bugün büyük gün! O yüzden bu heyecanım biliyorsun!"
"Gerçekten söyleyeceksin değil mi? Yani daha önce olanlar gibi vazgeçmiyceksin!"
" Aslında dün akşam sen gittikten sonra çok düşündüm ve bu kararı aldım.sonun da ne olacağını kabul ederek!
Flash back ( dün akşam)
"Eminsin değil mi? Marinette"
" eminim Alya!Adrian farketmeden de olsa bana " arkadaşımsın" diye diye fazlasıyla kalbimi kırdı.ama biliyor musun? Benim ona olan aşkım bir kez olsun azalmadı.şimdi daha fazla kalbim kırılsın istemiyorum bu yüzden bu işi tek kalem de bitiricem ona olan hislerimi açıklıycam!"
" Her zaman senin arkandayım marinette ben sadece senin üzülmenden korkuyorum. Bu işin sonunda reddedilmek de var bence tekrar bir gözden geçir."
" Seni anlıyorum Alya ama ben bu kararımı sonunda olacak her şey için kabul ettim!"
"Tamam marinette fazla üstelemiycem ama kendini üzmiyceksin anlaştık mı?"
" Anlaştık!"
Flash back son
" Tamam marinette!ama sana daha büyük bir haberim var."
" Neymiş o büyük haberimiz"dedi clohe seslenip bize doğru yürüdüğünde
"Hoşgeldin clohe!"
" Hoşbuldum kızlar,şimdi büyük habere gelin!"
" Tamam,şimdi bizim sınıfa yeni biri geliyormuş duyduğuma göre erkek."
"Sen bunu nerden biliyorsun?"dedi clohe inanmış ama bir o kadar da memnun olmamış haliyle."
" Bayan bustier ve by democles konuşurken duydum."
"Eeee marinette senin iş ne oldu" demişti clohe gizlice alyaya göz kırparken tabii ben bunu görmemiş gibi yaptım.
"N-ne işi?"
"Hani şu Adrian işi "
Clohe artık bambaşka biriydi değişmişti.benim Adriana aşık olduğumu anlayınca o da bana bu işte destek oluyordu.adrianı artık yakın arkadaşı olarak görmeye başlamıştı. Adrian clohe'ye başka bir gözle bakmayacağını clohe anlayınca clohe de zorla sevdirmeyeceğini anladı ve artık Adriana olan aşkından vazgeçerek arkadaşlığı seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen:Ladynoir
Fanfiction"senin kimliğini hawkmolt biliyor ve sen tehlikedesin buna rağmen bir şey yapmıyorsun gerçekten pes...." kara kedi gidecekken marinette hafif çıkan sesiyle konuştu "kara kedi ben......" kara kedi marinette'nin sözünü kesti ve öfkeyle konuştu. "biliy...