13.bölüm: uykusuz gece!

86 8 4
                                    

Kara kedi
•°•
Ben hala dönüşmemişken marinette'yi ağlarken ve aynı zamanda yürürken gördüm. Yine niye ağlıyordu acaba?

Aşağıya indiğimde son anda beni fark etti.

Marinette " kara kedi, burda ne yapıyorsun? "

Kara kedi " asıl sen burda yalnız ne yapıyorsun marinette? Hani bana ağlamayacağına dair söz vermiştin! Şimdi ne oldu? "

Marinette " hiç bir şey sadece yalnız kalmak istiyorum. "

Marinette'yi kucağıma alarak boş olan bir odaya soktum ve kapıyı kilitledim.

Marinette " ne yaptığını sanıyorsun kara kedi! "

Kara kedi " bir şey var ve bunu öğrenmeden burdan gitmiycez. Yoksa ben mi istemeden bir şey yaptım? "

Marinette " hayır! Sen bir şey yapmadın asıl sorun bende ve yaptığım istemeden olan şeyler."

Kara kedi " Nasıl sorun sende? Hiç bir şey anlamadım. Açıkça anlatsana. "

Marinette " asıl sorunda bu sana söylemek istediğim ama söyleyemediklerim. "

Hızlıca yatağa oturdu ve ağlamaya başladı. Dayanamıyordum bu delice ağlamasına ben de onun yanına oturdum ve elimi omzuna koydum.

Ağlamaktan kızarmış gözleri beni buldu.

Kara kedi " biliyorsun marinette bana her şeyi söyleyebilirsin! "

Birden hızlıca kalktı.

Marinette " ben.... Ben.... Bunu sana söyleyemem kara kedi! Lütfen ısrar etme. "

Kara kedi " tamam ama hazır olduğunu hissettiğim zaman bana söyleyebilirsin. "

Diyerek kapının kilidini açtım. Marinette gidecekken arkasını dönerek bana hızlıca sarıldı.

Marinette " teşekkür ederim kara kedi! "

Kara kedi " bir şey değil marinette! "

Diyerek hafifçe saçını okşadım. Sakinleşmiş gibiydi...

Ayrıldığında buruk bir tebessüm etti ve hızlıca gitti.

Gözden tamamen kaybolduğunda geri dönüştüm.

/ Plagg pençeler gitsin 🐾 /

Plagg " ahh ne kadar romantikti ağlıycam. "

Adrian " dalga geçmeyi keser misin plagg! Şuan hiç doğru bir zaman değil. Ayrıca marinette sadece arkadaşım o kadar.! "

Plagg " emin misin Adrian? Kara kedi olunca gerçek halinden daha çok marinette'ye yakınsın da bu aralar!. "

Adrian " o sadece arkadaşça bir destek! "

Plagg " peki bu " arkadaş desteğin" neden sadece marinette diğerlerine değil!? "

Adrian " off plagg yine çok konuşmaya başladın. Bu aralar çok boş boğaz oldun sen! Al da şu camambertini ye! "

Plagg " işte bana bunlarla gel! "

Diyerek camambertine yumulmaya başladı.

Plagg'in dediği doğru muydu?

Yoksa hislerim beni yanıltıyor muydu?

Neler oluyor bana böyle?

Kalbim at gibi koştura koştura atıyorken....

Ah! Neler düşünüyorum ben o kalbi sadece öyle uğur böceği artırabilir. Başka kimse attıramaz!

Ama neden kalbim şimdi böyle delicesine atıyor?

Sadece Sen:LadynoirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin