Marinette'nin bu derece ağlamasına dayanamıyordum. Bundan öncesi benim suçumdu ama neden şimdi ağlıyordu ki?
Sopamı sessizce balkona uzatarak balko'nun ucuna oturarak. Marinette'nin beni farketmesini bekledim.
Ağlayarak ay'a bakmaktan beni farkedememişti. Farkedeceğe de benzemiyordu...
Kara kedi " selam prenses! "
/ Marinette göz yaşını elinin tersiyle silerek /
Marinette " ah, kara kedi sen burda ne arıyorsun? "
Kara kedi " uzaktan ağladığını gördüm ve seni merak ettim. "
Marinette hiç bir şey demeden önüne döndü ve aynı pozisyonda ay'a bakmaya başladı.
Kara kedi " neden ağlıyordun marinette ? "
Marinette " önemli bir şey değil!"
Dedi marinette o masum gözlerle bana bakarken ama o gözlerin arkısında acı gözler vardı.
Kara kedi " emin misin marinette? hiç öyle görünmüyorsun! "
Marinette " bak! , Kara kedi!
Önemli bir şey değil , sadece.... "Kara kedi " sadece ne? Marinette! "
Marinette " sadece..... Ka-kalbim kırık o ka- kadar! "
Kara kedi " peki kalbini kıran kim? Tanıyor muyum? "
Marinette " o da bende kalsın ! "
Marinette
İçinden ;
Sensin! bana olan soğuk tavırların, kalbimi kıran!
****
Benim uğur böceği olduğumu bilsen, şuan olduğu gibi yanımda olur muydun? Yoksa o soğuk tavırların ile beni bırakıp gider miydin?
Sanırım bu soruyu hiç bir zaman öğrenemiycem. Bu konu gizli kimliklerimize bağlı.
Kara kedi " pekala! Prenses, fazla üzerine gelmiycem! Ama sen de bir daha ağlamayacağına söz ver, tamam mı? "
Marinette " ta-tamam "
Dedim elimle akmakta olan göz yaşlarımı silerken.
Kara kedi " sana gülmek yakışıyor prenses! "
Dediğinde yüzümde hafif bir gülümseme oluştu.
/ Kara kedi yanağımı hafif sıkarak /
Kara kedi " işte böyle, prenses! "
Yanağımı sıktıktan sonra gülümsemem iyice genişledi.
Kalbimi kıran ta kendisi ama beni güldürmeyi bir şekilde beceriyo....
Ama benim istediğim beni güldürmeyi değil, bana olan soğuk tavırları yerine eski şakacı tavrını geri alması....
Bu sadece bana olan soğuk tavırlarının nedenini öğrenirsem olucak... Ama nasıl?
Aaa.... Ben de bunu marinette halimdeyken ona sorarak öğrenebilirim.
Marinette " kara kedi , sakıncası yoksa sana bir soru sorabilir miyim? "
Kara kedi " tabii prenses "
Marinette " akumalı kişiyi yendikten sonra bende oradaydım. Bir ağacın arkasına saklanmıştım. Uğur böceği' ne olan tavrın beni şaşırttı. Neden öyle davrandın? "
Kara kedi " açıkçası bende uğur böceği' ne öyle davranmak benim hoşuma gitmiyor ama benden bir şeyler saklıyor. Ben de bunu öğrenmek istiyorum. Öğrenene kadar da uğur böceği'ne olan tavrın devam edecek. Ne kadar istemesem de.... "
Marinette " çok üzgünüm kara kedi.... "
Kara kedi " neden üzgünsün? Sen bir şey yapmadın! "
Marinette " ya-yani senin için çok üzgünüm...ama uğur böceği bir şey saklıyorsa iyi bir nedeni vardır? "
Kara kedi " sen benim mi tarafımdasın? Yoksa benden bir şeyler saklayan uğur böceği'nin mi? "
Marinette " böyle bir seçim yapamayacağımı sen de biliyorsun kara kedi! "
Kara kedi " kızma ya.... Şaka yapmıştım sadece! "
Marinette " şaka ha? Sen görürsün şakayı! "
Diyerek kara kedi'yi gıdıklamaya başladım. Bu benim odama kadar devam etti....
Isı kara kedi devralarak bu sefer kara kedi beni gıdıklamaya başladı.
Marinette " yaa kara kedi tamam yapmıycam , hadi bırak hahajnaa "
Kara kedi " ilk önce sen başlattım prenses. Şimdi başlayan bir şeyi bırakmak olmaz değil mi? "
Ayakta başlayan gıdıklama benim yatağımda devam ederken en sonunda yastığı elime alarak kara kedi'ye fırlattım.
Kara kedi başına alan yastık darbesiyle yataktan düşerek yerle buluşmuştu.
Bu haline ben karnımı tutarak gülmeye başladım. Gülünmiycek gibi değildi!
Bir süre sonra kara kedi'ye gülmeye başladı...
Ben yatak ucuna gelerek kara kedi'ye baktım.
Marinette " iyi misin kedi? Kötü düştün! Hahaha "
Kara kedi " ben iyiyim de senin için kötü olucak "
Marinette " anlamadım? "
Kara kedi birden belimden kavrayarak kendine çekti. Yüzlerimiz çok yakındı. Aramızda santimler vardı.
Onun yeşil gözleri benim Okyanus mavisi gözlerimiz konuşuyordu sadece , biz ise susuyorduk. Birbirimize demek istediklerimizi biz yerine gözlerimiz söylüyordu.
Bir kaç dakika sonra kara kedi gülmeye başladı. Ne güzel de gülüyo?
Ah, neler düşünüyorum ben?
Kara kedi " eee, nasıl oluyormuş prenses. "
Ağzımı açıp cevap verecekken aşağıdan annemin sesi geldi.
Sabine " marinette! Gelebilir misin kızım? "
Annemin bağırışıyla kara kedi hızla yerden kalkarak üstüne çeki düzen verdi.
Kara kedi " ben gitsem iyi olucak sonra konuşuruz prenses. "
Marinette " görüşürüz kedi. "
Kara kedi gittikten sonra bende annemin yanına aşağıya indim.
Bugün benim için unutulmaz günlerden birisi olmuştu.
En başta kalbim kırıldı, ama ardından kahkayla bitti.
Bu kediyi bir başka seviyorum...
Evet bu bölüm de bitti. Artık devamı yeni bölümde
Eee nasılsınız bakalım?
Umarım iyisinizdir.Bugünlük de bu kadar.
Sizleri seviyorum 🌹
Hoşçakalın ♥️🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen:Ladynoir
Fanfiction"senin kimliğini hawkmolt biliyor ve sen tehlikedesin buna rağmen bir şey yapmıyorsun gerçekten pes...." kara kedi gidecekken marinette hafif çıkan sesiyle konuştu "kara kedi ben......" kara kedi marinette'nin sözünü kesti ve öfkeyle konuştu. "biliy...