< 17 >

399 25 4
                                    

Pov: Nikki

Ik liep boos weg en liep naar buiten. Pakte mijn fiets en fietste naar het bos. Ging op een bankje zitten. Wat moeten die jongens van me.

Na school

Pov: Lara

Ik loop door de gangen naar me kluisje. "Lara!!" Hoor ik. Ik kijk achter me. Dan word mijn arm vastgepakt en word ik uit de menigte getrokken. Ik zie dat het Rudolf was. "Waar is Nikki?" Vroeg ik snel. "Dat wou ik net aan jou vragen." Zei hij. Ik wou weg lopen, maar wordt dan weer terug getrokken. "Ik wil nog een ding vragen." Zei hij. "Wat dan?"

"Nou hoe komt het dat Nikki jongens haat?"

"Dat ga ik jou toch niet vertellen!"

Ik liep weg. Als ik al me spullen had en op de fiets zit ga ik Nikki zoeken.

Ik ging eerst lang me eigen huis om me spullen thuis te brengen.  Dan ga ik naar Nikki der huis. Ik bel aan. Er wordt open gedaan.

"O hallo Lara." "Hallo ik wou vragen of Nikki hier is."

"Nee sorry is ze dan niet bij jou of op school?"

"Uhh ik denk dat ze nog op school is. Dan ga ik daar even kijken."

"Oke doei."

En ze deed de deur dicht.

Ik stapte op mijn fiets. Waar moet ik heen. Ik ging langs elk bankje in het dorp. Toen ik bij de laaste was dacht ik ik heb Alles gehad behalve het bos. Dus ik rij naar het bos. Als ik in het bos ben roep ik: "Nikki!!" 

Ik hoor niks, maar heb het gevoel dat ik achtervolgd word.

"Hallo?"

Feel the love..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu