< 39 >

71 5 0
                                    

Pov: Lara
de volgende dag.
Nikki reageert nog steeds niet. ik heb gehoord van Jack dat ze de les uit gestuurt en dat ze vandaag niet naar de les is en Niels ook niet. ik wil haar gaan zoeken. ik stuur haar een berichtje: 'hey nikki waar ben je en gaat alles goed? als je dit leest reageer please. ik mis je xx'

nu hopen dat ze het snel leest....

pov: Nikki.
ik hoor opeens me telefoon gaan. ik pak hem. een berichtje van lara.Lara: 'hey nikki waar ben je en gaat alles goed? als je dit leest reageer please. ik mis je xx'

ik zal maar wat terug sturen.
'hey Lara alles is goed. ben in het bos ik zie je morgen xx mis jou ook xx.'

verstuur. Ik zie ook dat me moeder vaak gebeld heeft. ik draai me om. Niels ligt nog lief te slapen. het voelde goed om me verhaal kwijt te kunnen bij een jonge en weer een lieve jongen naast me te hebben. Opeens doet hij zijn hoofd naar voren en geeft me een kus. Als reactie draai ik me om en val ik op de grond. "Gaat het wel goed Nikki? Rustig maar." ik sta op en zeg: "Sorry ik schrok gewoon. Me moeder weet vast niet waar ik ben."
"ik ga even mee."
"Hoe kom eruit?"
"ik weet het wel ben hier al vaker geweest." zei Niels met een blij gezicht.
"Maar alles wat ik je heb gezegt over je weet wel."
"ik zeg niks belooft." hij staat op en geeft me een knuffel. Hij pakt me hand en loopt naar buiten.

Feel the love..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu