< 1 >

874 25 5
                                    

Pov: Nikki

"Nikki je moet naar school!"

Roept mijn moeder vanaf beneden.

Ik stap uit bed en kijk in mijn kast.

Ik pak een blauwe trui met witte letters en een spijkerbroek. Ik trek mijn kleren aan en ren naar beneden. "Hier je boterham en je tas heb ik ingepakt en nu snel naar school jij!" Me moeder geeft die boterham en me tas en duwt me letterlijk naar buiten. Ik pak mijn fiets en fiets naar school. Ondertussen heb ik mijn boterham al opgegeten. Als ik op school ben wil ik naar Lara lopen, maar onderweg word ik tegengehouden en aangesproken: "hey jij bent vrijgezel toch?"

"Hoezo?" Vroeg ik.

"O gewoon." Zei hij en hij leunde wat naar voren om me te zoenen.

"Nee sorry hoeft niet." Zei ik en ik loop snel naar Lara.

" Lara moet je horen wat er net gebeurde! Echt iets heel raars!"

"hey Jack." Zegt ze verliefd en ze loopt op hem af en geeft hem een kus en knuffel.

Dit haat ik zo erg. Ik haat stelletjes. Ik haat jongens en ik haat het al helemaal als ze me onderbreken!

"Lara ik praatte tegen je!"

"Sorry nik, wat zei je?"

"Dat zeg ik alleen onder 4 ogen."

"Oke, sorry jacky van me."

En ze gaf hem een kus en hij liep weg.

"Nou vertel."

"Er kwam net een jonge op me af en die zei: 'hey, jij bent vrijgezel toch?' En ik zei: 'hoezo?'

'O gewoon.' Zei hij en hij wou me zoenen. "Haha echt waar?" Zei Lara. Lara ging lachen en zei: "ik moet gaan. Zie je bij de les oke?"

Ik zuchte diep en zei: "oke vooruit dan."

"Dankje schat. Als der wat is kom je maar." En ze gaf me een knuffel.

Ik liep naar de meiden wc en ging naar binnen. Ik was alleen in de meiden wc. Toen ging de deur open en stond die jongen daar. "Hey schat."

"wat moet je!"

Feel the love..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu