< 33 >

210 19 2
                                    

"Heeft geen zin." Zei ik maar snel.
"Doe nou open of ik trap hem in!"
Ik loop naar haar toe en pak haar stevig beet en leg haar op het bed.
Ze probeert weg te gaan, maar het lukt haar niet. "Waarom voel je geen liefde voor jongens?" Zei ik snel. "Feel the love babe." Zei ik erachteraan. "Feel the love and relax babe!" Ze lag stil en ik liet haar los. "Vergeef me alsjeblieft!"
"Ik vergeef niet zomaar iemand" Schreeuwde ze. Dan word er op de deur geklopt. "Doe open sukkel." Hoorde we vanuit de ander kant van de deur. Ik liep naar de deur en deed hem open. Me broer liep naar binnen en zei: "Wat ben je allemaal aan het doen en wie is die lekkerding?"
"Dit is Nikki. En ga weg!" Zei ik.
"Veel plezier lekkerding."
Hij deed de deur dicht.
Nikki zat stil op me bed.
"Alsjeblieft nikki ik wil je gedachten over jongens leuk maken."
"En dat wou je zo doen?"
"Als ik weet hoe het komt dat je jongens haat dan kan ik het goed maken."
"Dat hoef je niet te weten om goed te maken!"
"Oke weet je we gaan er een nachtje over slapen." Zei ik maar. "Heb je nog een bed?" Vroeg ze. "Nee." Ze keek me boos aan. "Oke dan ,maar als ik je voel waar dan ook ga jij op de grond!"
"Is goed schat." Ze ging liggen en draaide haar om. Ik ging ook liggen en draaide me naar haar toe. Ze is schattig als ze slaapt.
-----------------------------------------------------ik wil jullie even allemaal bedanken voor het lezen van mijn boek. Dank jullie wel xxxxxxx

Feel the love..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu