Draco Malfoy x Reader
Bahçede oturmuş Hermione ile papatyadan taç yaparken önünüzde oluşan gölgeyle kafanı kaldırdın,tabii ki tahmin ettiğin kişiler karşında duruyordu. Crabbe,Goyle,Malfoy ve onun sürtüğü Pansy Parkinson.
Draco kaşlarını kaldırdı ve bakışları senin üzerindeyken konuştu "Bakın çocuklar,ucubeler papatyadan taç yapıyor" Masum bir ifadeyle gülümsedi ve dudaklarını büzdü "Ne kadar da sevimli".
Derin nefes verip bir şey demeden önüne döndün,ona cevap bile vermek istemiyordun çünkü haklı olsan da haksız çıkan sen oluyordun. Pansy elindeki papatyaları çekip alayla sana baktı "Yeni eğlencen bu mu Y/SN?"
Sinirle ayağa kalkıp kaşlarını çattın "Ne yaptığını sanıyorsun Parkinson?! Hepsini mahvettin."
Pansy sahte bir dramla elini kalbine koydu ve dudaklarını büzdü "Üzgünüm,bilerek oldu"lafını bitirir bitirmez samimiyetsiz bir kahkaha attı.
Birkaç saniye dördüne bakıp eşyalarını toplamaya başladın "Hepinize acıyorum çünkü kullanmak için biraz da olsun aklınız yok"
Draco alayla sana bakıp sırıttı "En azından anne babam var"
Duyduğun şeyle öylece kalmıştın,Draco'nun bencil ve acımasız birisi olduğunu biliyordun ama bu kadarını tahmin bile etmemiştin. Dolmaya başlayan gözlerinle hâlâ ona bakıyordun,hoşlandığın kişiden bunları duymak sindirilmesi zor bir şeydi. Dördüne bakıp koşarak okula doğru ilerledin,dolan gözlerin yüzünden görüşün bulanıklaşıyordu.
Hermione sinirle bağırdı "Derdin ne senin?! Yaptığını beğendin mi?!" Sinirler birkaç saniye daha Draco'ya baktı ve koşarak senin peşinden ilerledi.
Kızlar tuvaletinde hıçkırıklar içinde ağlıyordun,bu kadarı sana gerçekten fazla gelmişti. Muggle dünyasının aksine buradaki kişiler daha anlayışlı ve kibardı ama Draco...Draco öyle değildi. Her zaman böyle acımasız birisi olacağından hiçbir şüphen yoktu.
Hermione elini senin sırtına koyup yüzüne düşen saçlarını çekti "Şşhh..sakin ol"
Ağlamayı asla kesemiyordun, çoğu kişiye göre dik duruşlu birisiydin fakat bu konuda hiçbir şekilde ayakta duramıyordun,her şey çok ağır geliyordu.
"Yanlız kalmak istiyorum Hermione"
Hermione anlayışla kafasını salladı ve birkaç saniye daha sana bakıp kızlar tuvaletinden çıktı. Aynadan kendine baktın, hâlâ gözlerin bulanık görüyordu. Miden bulanmaya ve başın dönmeye başlamıştı. Kenara çöküp ellerinle yüzünü kapattın ve ağlamaya devam ettin.
İlk defa böyle duygular yaşıyordun ve bu duyguları beslediğin kişi belki de en olmayacak kişiydi. Draco'dan bunları duymak hiç olmadığı kadar kalbini kırmıştı,ona karşı her zaman kibar ve iyi olmuştun.
O ise tam tersiydi,hatta herkesin aksine seninle daha çok uğraşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Evreni İle Hayal Et
Teen FictionHi Bestieess,umarım ilk çalışmamı beğenirsiniz love ya<3