𝐋𝐢𝐪𝐮𝐨𝐫 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐭

344 21 41
                                    

Sirius Black x Reader

Gecenin köründe sinirle ceketini giymeye çalışırken bir yandan da sessiz olmaya çalışıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gecenin köründe sinirle ceketini giymeye çalışırken bir yandan da sessiz olmaya çalışıyordun. Fermuarını kapatıp bakışlarını tekrar uyuyan Lily'e çevirdin. Uykusu hafif olmadığı için tekrar rahat bir nefes verip odadan çıktın ve hızlı,bir o kadar da sessiz adımlarla koridorlarda ilerlemeye başladın. Sirius tekrar sarhoş olmuştu,Remus ve James artık onunla başa çıkamaz ve bu durumdan bıkmış hâle gelmişti.

Sen de her zaman olduğu gibi üçünün peşinden koşturuyordun,arkalarını toplama işi her zaman sendeydi. Grubun annesiydin ve ne zaman onlara sinirlensen,bir daha onlara yardım etmeyeceğini söyler fakat kendini yine onlara yardım ederken bulurdun.

Bahçeye indiğinde banka uzanmış Sirius'u anında tanıdın ve adımlarını biraz daha hızlandırıp üçünün yanına ilerledin. James seni görür görmez rahat bir nefes verdi ve gözlüklerini çıkardı "Sonunda!Şunu sustur yoksa ben fena hâlde pataklayacağım"

Bakışlarını Remus'a çevirdiğinde onun da bu durumdan bir o kadar sıkılmış hâle geldiği anlaşılıyordu.
Sirius'un elini tutup onu kaldırmaya çalıştın "Hadi Sirius,seni odana götürelim"

Sirius,seni elinden çekip yanına oturttu ve gülümsedi "Hayır,burası çok güzel" kolunu senin omzuna attı ve gökyüzünü gösterdi "Yıldızlar en az senin gözlerin kadar parlak,ama seninkiler kadar güzel değiller"

Arkadaşının söylediği şeyle tebessüm ettin ve ayağa kalktın "Tamam ama şimdi gitmemiz gerekiyor profesörler gelebilir"

Sirius umursamazca omuz silkti "Onlar umrumda değil,hadi şarkı söyleyelim" derin bir nefes aldı ve bağırarak şarkı söyleyeceği sırada Remus,Sirius'un ağzını kapattı.

İkisine bakıp daha fazla dayanamadan gülmeye başladın ve elini alnına vurdun "Sizin yanınızda yaşlanıyorum"

James,Sirius'a baktı "Bir daha seninle içmeye falan gelmeyeceğim,kıçını toplayan biz oluyoruz"

Remus,Sirius'un ağzını kapatmaya devam ederken konuştu "Evet sürekli gelmeyeceğini söylüyorsun ama beni de peşinden sürükleyen sen oluyorsun ucube!Lily'e söyleyeceğim"

Aklına gelen şeyle kaşlarını çattın "James,Remus haklı. Sizin yüzünüzden Lily'e yalan söylemek zorunda kalıyorum"

James sevimli bir gülümsemeyle kolunu senin omzuna attı "Amaa ben senin sevimli,mükemmel ve harika arkadaşınım. Bazen böyle beyaz yalanlar atmak gerekir..."

Kıkırdadın ve Sirius'un koluna girip onu kaldırdın "Şimdi sessiz ol çünkü koridorlar çok ses yapıyor"

Sirius kafasını salladı ve okula girdiğiniz anda bağırarak şarkı söylemeye başladı. Sirius'un sesi koridorda yankılanırken telaşla etrafa bakındın "Sirius!Sessiz ol"

Harry Potter Evreni İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin