Lavaboya gidip kendimi düzelttim. Ardından toplantı odasına geçtim.
Marinette: Günaydın. Kusura bakmayın biraz geç kaldım. Evet ilk soruları ben soruyorum. Ardından sizin sorularınızı alacağım. Karen slayt ne oldu?
Karen: Gönderdiğiniz taslağı onlara attım. Çok beğendiler. Tam yaz sezonuna uygunmuş.
Marinette: Harika. O zaman tam çizimlere başlarız. Matteo defile yerini ayarlayabildin mi?
Matteo: Seçtiğiniz yeri ayarladık. 16 Haziran'a.
Marinette: Peki bugün ayın kaçı?
Matteo: 12 Mayıs.
Marinette: Harika! Çizimleri 25'ine kadar yetiştirsek, dikimler de 5 Haziran da bitse, modellere uyumu 15 Haziran da bitse yetiştiririz. Not aldın mı Sezar?
Sezar: Evet efendim.
Marinette: Gage şu anlaştığımız ayakkabı firmasına taslakları gönder.
Gage: Tabi efe-
Adrien: Öhöm öhöm.
Marinette: Buyur-un?
Bu o değil mi?
Adrien: Rahatsız ettiysem üzgünüm. Ben şirketin yeni ortağı Adrien Agreste.
Şirketin yeni ortağı o mu? Allah'ım nasıl bir tesadüftür bu? Zaten yeni ortağı dediğini duyunca herkes ayağı kalktı. Bende dahil.
Marinette: Merhaba efendim. Ben Marinette dupain-cheng. Bu da grubum DBC yani Dream Both Colors ("Her İki Rengi de Hayal Edin." anlam çok iyi değil mi? Tesadüfen buldum.)
Adrien: Güzel bir isim.
Marinette: Eğer izniniz olursa toplantıma devam etmek istiyorum. Önemli bir toplantı çünkü.
Adrien: Ah şey tabii. Ama ben odamın yerini bilmiyorum. Sekreter de bekletip duruyor.
Marinette: Arkadaşlar beş dakikaya buradayım. Buyurun Adrien bey.
Toplantı odasından dışarı çıktık. Odasına doğru ilerliyordum. Oda arkamdan. Odanın içine girdim.
Marinette: Buyurun Adrien bey.
Adrien: Beni tanımadın mı en iyi arkadaşım.
Marinette: İş ve sosyal hayatı karıştırmıyorum. Yani artık patronumsunuz.
Adrien: Demek patron. Peki çıkabilirsin.
Marinette: Teşekkürler! Efendim!
Odadan dışarı çıktım. Allah'ın cezası! Nasıl kişilerle arkadaşlık kuruyorum ben böyle!
Adrien
Dışarı çıktı. Ayh ben bu kıza sırılsıklam aşık oldum! Hala bana şemsiye verişi aklım da. Çok narindi elleri. Neyse artık bura benim olduğuna göre bir kaç ekleme yapmalıyım.
Öğlen (Yemek saati)
Aşağı kafeye indim. Prenseste oradaydı.
Adrien: Merhaba çalışanım.
Marinette: Buyurun Adrien bey bir sorun mu var?
Adrien: Siz en son ne zaman iş gezisi düzenlediniz?
Marinette: İş gezisi mi? Burada öyle bir şey olmaz.
Adrien: Artık var. Arkadaşlar! Buranın ortağı olarak yarın iş gezisi düzenliyorum! Bundan sonra her Mayıs ayının 13'ün de iş gezimiz olacak.
Herkes sevinç çığlıkları atıyordu. Ta ki o konuşana daha doğrusu bağırana kadar!
Marinette: Olmaz! Bizim yetiştirmemiz gereken bir defile var! Zaten az zamanımız kaldı!
Adrien: Beni ilgilendirmez. Sığdırın Marinette hanım!
Zaten sonra tahmin ettiğiniz gibi gitti. "Hızlı adımlarla"
Selamlar ponçikler! Nasıl bir bölümdü? Bence harika! Hadi bye!
Her şey dahil 373 Kelime