Yeni bölüm ve hepinize merhaba
Medya: Ciara
James sırıtmaya başladı .
Ama bilmiyor ki ben onu öpmeden kaçacağım.
" Hayalleri yıkılıcak çocuğun "
Dedi iç sesim sahte üzüntü ile,
" Aman ¡! Yıkılsın onun hayalleri "
Tam dudaklarım dudaklarına değiyordu ki kasıklarına dirseğimi vurdum ve ordan duş başlığına bağlı olan musluğu açtım ama sıcak olanı ve hemen geri çekildim.
O orada kaldı ve bu çok iyi.
" Ahhhh, Ciaraaa!!! Sen bittin kızım ahhh "
Ayyy çok korktum. Pislik herif !!!
" Şerefsizsin "
" Yandım yandım yandım ahhhh "
Sıcak sudan dolayı yeni kıpkırmızı olmuştu ve sinirle bana bakıyordu ama ben ise kahkaha atıyordum.
Bana doğru yürümeye başladığı için gülüşüm durdu ve hemen ciddileşip askıdan giysilerimi aldım ve Jessica ile kullandığımız odaya doğru koştum ama boşuna James benden daha hızlı koşuyor bu yüzden aramızdaki açıklığı rahatlıkla kapatıyordu.
Yine de pes etmedim etmeyeceğim.
Ortak alandan çıktım ve merdivenlerde ikili üçlü çıkmaya başladım. James'te daha yeni merdivenlere çıkmaya başladı. Bacakları uzun olduğu için merdivenlerde dörtlü çıkabiliyordu bu yüzden bana az daha yetişti. Merdivenler bitti ve erkeklerin salonunda koşuyordum merdivenlere gelmek için.
James merdivenleri çıkmayı başardı ve arkamdan koşmaya devam etti. Ama biri onu odaya çekti. Acaba kim?
Aman boşver kim çektiyse çekti.
Tanrıya şükür ki biri onu durdurdu yoksa bana yetişebilir di sonra...
Durmadan koşmaya devam ettim. Merdivenleri çıktım. Ve şuan kızların salonundayım ve 13 numaralı odaya girdim bu bizim odamız.
Jessica bana sinirli, şaşkın ve en çok endişeli bir şekilde baktı...
Bölüm sonu beğenmeyi unutmayalım ☺️😁😚
Bölüm kısa oldu ama şimdilik idare edin.Kendinize iyi bakın bay bay 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Yöneticisi 1: Yaşlı Cadı
FantasyEjderhalar + Ejderhaları Yöneten Kız = Mutlak Güç