Merhabalar 👋👋👋
Medya: Jessica
Jessica bana sinirli, şaşkın ve en çok endişeli bir şekilde baktı.
Sonra hemen yatağının üzerindeki örtüyü alıp bana doğru koştu ve örtüyü üzerime geçirdi. Belimden tutup beni kendi yatağına oturttu.
" Ciara bu halin ne? Kim yaptı? Ne yaptı? Neden yaptı? Ne zaman yaptılar? Kaç kişilerdi? Neredeydin? Çok korktun mu? Kim olduklarını söyle bende müdüre şikayet edeceğim. "
Jessica böyle konuşmaya devam ederse nefessizlikten ölür ve ben yine yanlız kalırım.😔
" Jessica senin sorularını cevaplamadan önce giyinsem iyi olucak, izin verirsen giyinmek istiyorum. "
Kabul çok sert konuştum ve kırıldığını anlayabiliyorum çünkü gözlerindeki ışık sönmüş üstüne kararmıştı.
Çok kötü biriyim ve ben bundan nefret ediyorum. Sevdiklerimi hep üzüyorum. Onlar bana doğru şekilde yaklaşıyor ama ben kötü davranarak onları kendimden soğutuyorum.
Jessica'ya sarıldım.
" Jessica özür dilerim. Seni kırdım çok üzgünüm ☹️😑😐😔"
Jessica'da bana sarıldı.
" Önemli değil. Hem gerçekten de giyinmen gerekiyor "
Kafamı olumlu anlamda salladım ve Jessica'dan ayrıldım.
Kumaş şortum ve yarım atletimi giydim. Jessica'da beni bekliyordu. Hemen yanında boş bıraktığı yere oturdum. Ve Jessica'ya bütün olanları anlattım.
......................
Saat 05:57'ye geliyordu Jessica'ya bütün olanları anlattıktan sonra konu ile ilgili yorumlarda bulunduk ve sürekli James'i sövdük.
Konu bir an nasıl oldu bilmiyorum ama eski anılarımızı hatırladık ve 4 yada 4 buçuk saat konuştuk. Birlikte çok güzel zamanlarımız olmuştu. Gıcık Liana'yı, Jessica'ya kumla oynamasına izin vermediği için kafasını kuma gömmüştüm işte o zaman birbirimizi tanımış ve güvenmiştik.
Ahh, ne güzel günlerdi.
Hala Jessica ile arkadaş olduğum için mutluyum.
" Hadi yeter bu kadar sohbet sonra devam ederiz hem saat 06:00 olmasına az kaldı bari yavaş yavaş hazırlanalım "
Ama daha çook var ben saat 07:00'de uyandırdım ve fazladan zamanım kalırdı sorun şu ki Jessica saat 06:00'da uyanıp iki saat okul için hazırlanıyordu.
Okul saat 07:30'da başlıyor.
" Tanrımm!!! Jessica iki saat içinde ne yapıyorsun ben en fazla 15 dakikada hazır olurum. "
Jessica bana göz devirdi ve aynanın karşısına geçip saçlarını taramaya başladı. Anlaşıldı bu süre içerisinde makyaj ve saç bakımını yapıyor. Bende makyaj yaparım ama çok sürmez ki.
Ayağa kalktım ve bej rengi dolabımın yanına gittim. Dolabın kapaklarını açtım.
Bir pantolon;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Yöneticisi 1: Yaşlı Cadı
FantasyEjderhalar + Ejderhaları Yöneten Kız = Mutlak Güç