2.Bölüm

32 9 6
                                    

Tekrar merhaba arkadaşlar ☺️😁😃

Medya: James

Ciara'dan

Gördüğüm kişi ile dondum kaldım...

Bu kişi James'ti ve ben onun önünde çırılçıplak -havlu var ama kısa- kaldım ayrıca senin burada ne işin var !? Neden perdeyi çektin !? Sapık mısın malak !?

" Bunları içinden konuşacağana dışından konuşsaydın daha iyi olurdu mal !!! "

" Sensin mal hem dışımdan söyleseydim sinirlenirdi ve bana bir şey yapabilir di ayrıca bu kılıkta hiç bir yere gidemem "

" Ovv ben bunları hiç düşünmemiştim, eee şimdi ne yapacaksın ??? "

James'e baktım, üzerimdeki havluya ölümcül bakışlar atıyordu birden gözlerime baktı, gözleri kararmıştı sanki beni arzuluyordu ama çok beklersin canım !!!

Gözlerini gözlerimden ayırıp beni süzmeye başladı hatta süzmedi gözleriyle yedi bitirdi !!!

" Bilmiyorum ama konuşmayı denemeliyim "

İç sesimden onaylar mırıltılar geldi

" Evet önce konuş sonra da 'imdat!!!' diye bağırırsın "

" Tamam "

James'e dehşetle bakıyordum o ise bana sırtarak bakıyordu. Ne diycem ben şimdi???

Hah buldum. Zaten o kadar da dahice bir şey değil jsjsj

" Ne yaptığını sanıyorsun !? "

James daha çok sırıtınca bana bi geldiler 🤬🤬🤬

" Sence? ;) "

Allah'ım birde göz kırpıyor vallahi ben bunu döverim - lafın gelişi söyledim arkadaşlar tabiki dövemem o benden daha güçlü -

" Sence mi !? Ben sen değilim ki senin ne yaptığını anlayayım mal !!! "

James'in suratında ki pis sırıtma soldu ve gözleri alev aldı - lafın gelişi arkadaşlar gerçektende alev yok kajjs - öyle bakıyordu ki bir an afalladım ama kendimi hemen toparladım.

Bana doğru bir adım attı.

Bir tane daha,

Ve bir tane daha.

Aramızda bir adımlık mesafe kaldı. Gözlerim sonuna kadar açıldı, havluyu daha sıkı tuttum - maazallah düşmesini istemeyiz dimi - ve bir adım geriye doğru attım.

Duvarla aramızda bir adımlık mesafe kaldı ve James ile aramızda iki adımlık mesafe kaldı bu mesafe daha iyi.

James bir adım daha attı ve tekrar ona çok yakınım.

Bir adım daha geriye attım. Tekrardan bana doğru geldi ama bu sefer iki adım attı ve beni duvar ile arasına sıkıştırdı.

Sinirle soludum.

Bu onu daha çok eğlendiriyordu, onu ellerimle ittim ama kıbırdamadı bile. Offf !!!

Tekme atmaya çalıştım ama eliyle bacağımı tuttu ve beni kendine daha çok yapıştırdı sapıkkkk!!!!!!!

" Yaa!!! Bırak beni ! "

" Bırakırsam kaçarsın ve kaçmanı istemem "

Çaresizce etrafa baktım kimse yok. Ben bu öküzden nasıl kurtulacağım ???
Bari sen bir şey söyle iç ses ???

" Ne söyleyeyim Ciara aklıma bir şey gelmiyor ki"

" Off ): "

" Buldummm "

James beni duvara yasladı ama hala beni sıkı sıkı tutuyordu.

" Ne buldun ????????? "

" Ona uyum sağla "

" Ne uyumu sen ne diyorsun iç ses ? "

" James diyorum ona 'kaçmıyacağım' de ve seni bırakacak ilk ona biraz uyum sağla sonra ordan kaç "

" Sen bir dahisin iç sesim benimmm, seni yerim, umma umma ❤️😘🥰 "

" Teşekkürler ama şimdi planı uygula "

" Tamamdır "

James ne yapacağımı bilmek ister gibi bana merakla bakıyordu. Birden ona hayran bakışlar attım. Bakışları hemen yumuşadı. Birinci aşama tamam sıra ikinci aşama.

Ellerimi kollarına sürterek boynunda yerleştirdim. Gevşemeye başladı ama hala beni bırakmadı. Havlumu allahtan sıkıca göğsümün üstünde bağladım yoksa şuana kadar yere düşmüştü bile.

Yüzümü boynuna doğru yaklaştırdım ve boynunu öpmeye başladım, boynunun her taraftan öpüyordum. Ve ben bunları istemeyerek yapıyordum.

Kafamı kaldırdım ve James'e baktım gözlerini kapatmış, kafasını arkaya doğru atmıştı. Durduğumu fark edince gözlerini açtı ve bana baktı. Daha fazlasını istiyordu. Ama hala beni bırakmadı.

İkinci aşamayı başarıyla bitirmem lazım.

" Seni seviyorum James sana bunca zamandır söyleyemedim ama şimdi söylüyorum "

Gözleri parladı ve beni yavaşça bıraktı ikinci aşama tamam şimdi üçüncü aşama...

Beni bıraktı ama hala duş kabinindeyiz buradan çıkmamız lazım. Ama nasıl ???

" Bunuda ben bulamam sen bul Ciara "

" Buldum bile iç ses "

James yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Hayır, olamaz beni öpmemeli !!!

Tam beni öpecekken kollarından tutup onu duvar ile arama aldım ve ona yaklaşmaya başladım.

James sırıtmaya başladı ...

Bölüm sonu arkadaşlar beğenmeyi unutmayın 😁😉👍
Kendinize iyi bakın bay bay 👋👋👋

Ejderha Yöneticisi 1: Yaşlı CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin