~14~

188 10 4
                                    

🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐

Pierszy film był o małej dziewczynce którą rozjechał samochód i zamieniła się w zombie, potem zaraza opanowała pół świata, klasyk. Popatrzyła się na osoby które siedziały obok, poprostu oglądały, oprócz Atsumu on siedział i próbował nie patrzeć w ekran w starasznych mometach.

Lekko dotknęła jego ręki palcem, oglądała dalej.
10:54
Film się skończył, podniosła się do siadu, teraz padło na Shreka .
(dop.aut. Musiałam)
Ta bajka nie była straszna, była śmieszna, co chwilę wszyscy się śmiali.
16:35
Skończyli oglądać wszyskie części Shreka. Jakim cudem jest już tak późno. Osamu zasnął, przekonski się skończyły, szkoda.
- To było bardzo ciekawe- przyznała
Wszyscy oprócz śpiącego Osamu pokiwali głowami. Shrek jest super. Musieli to przyznać.
17:04
Nawet nie wiedząc jak zasnęła na kanapie.
19:08
Obudziła się w swoim łóżku i znowu poszła spać.
05:21
Wstała i postanowiła się przejść, był wschód słońca, na dworze było piękne, słońce swoim złotym blaskiem wbijało się do pokoju. Zasnęła w ubraniach, nie warto było się przebierać, było chłodno więc zabrała cienką kurtkę, telefon i papierosy, wyszła z domu. Lekki i łagodny wiatr rozwiewał jej włosy. Świeże powietrze wdarło się do jej nosa. Przeszła do parku, było naprawdę ładnie, wyjęła jednego papierosa z paczki, zapaliła i zaciągnęła się nim, nie powinna tego robić.
- Shinsuke byłby zły gdyby dowiedział się że palisz- głos należał do farbowanego blondyna, lekko się go przestraszyła.
- Co ty tu robisz o tak wczesnej porze?
- Zobaczyłem jak wychodzisz.
- Śledziłeś mnie?
- Powinnaś wyrzucić to świństwo.
- Wiem.
- Jeśli ty tego nie zrobisz to ja to zrobię.
- Już, już.
Wyrzuciła paczkę do kosza, czy to coś da?
- Więcej tego nie kupuj- przytulił ją.
Pokiwała głową na zgodę, odetchneła z ulgą, cisza, nie taka niezręczna, ale taka przyjemną, gdzie osoby rozumieją się bez słów. Uśmiechnęła się, los dał jej upragnone szczęście. Zamknęłam oczy, trwali w Ciszy. Wreszcie postanowili że skierują się do domu, to słodkie.

⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️⛩️

332 słowa

Hej, wypiłam jakiegoś energola by jakokolwiek żyć, życie nie daje mi zbytnio czasu, piszę kiedy tylko mogę, przepraszam was za moją nieobecność. Dobra, mówcie co tam u was, chodzicie jeszcze do szkoły? Jedliście śniadanie/kolacje/obiad ? Mam nadzieję że wszysko dobrze u was.
Noście maseczki, bierzcie witaminki, i pijcie wodę. Bądźcie bezpieczni! ❤️❤️❤️

Miłego dnia/nocy 🦊

𝕮𝖍𝖆𝖓𝖌𝖊─Atsumu X OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz