Sabahın ilk ışıkları her zamanki gibi Cowl 'un yüzüne vurmuyordu. Çünkü gece devriyesinden dönmüştü. Akademiye ilk girdiği yıllarda müdürleri Albert Jannes onun uyumadığı için gece devriyesinde görevli olmasını istemişti. İstemişti değil daha çok emretmişti. Cowl bu emire karşı gelemediği için ve zaten geceleri uyumadığından daha iyi yapacak bir şeyi yoktu. Gece devriyesi yine aynı tatta geçmişti. Landskey içlerinde artık geceleri o kadar suç yoktu. Sonuçta yıl 2021 olduğundan hem güvenlik hem de insanlık gelişmişti. Birkaç hayat kadını yine yollarda araç kesmişlerdi. Bazı bazı tinerciler ve her zaman olduğu gibi karısından gizlice bara gidip kavga çıkaran orta yaş bunalımlı adamlar... Cowl sıkıntıdan patlamış bir halde arabasında oturmuştu.
Ertesi gün yani devriyeden dönünce hemen bürosunda olan masasına giderek günlük evrak işlerini tamamlıyordu. O sırada ofisin kapısının üstünde ki zil çınladı. İçeri 25-30 yaşlarının arasında şık görünümlü bir kadın girmişti. Kadının kırmızı kısa elbisesinin altında olan süt beyazı bacakları, simsiyah kısa saçları ve elinde Channel marka pahalı clutch çantası ile oldukça zengin bir görünüm veren kadın siyah stilettosunun çıkardığı sesten dolayı etrafındakileri ona baktırmıştı. Bunlara Cowl' da dahildi. Kadın herkesin dikkati iyi yönde çekmemiş olsa da Cowl'un umrunda bile değildi. Evet kadın çok güzeldi ama Cowl çok daha güzel kadınlarla birlikte olmuştu. Kadın etrafına bakarak ilerledi ve en son onu gördü. Kopkoyu mavi gözleri gördü. Masaya doğru ilerledi ve oturdu. Cowl karşısına oturan kadına bir kez daha baktı ve konuşmaya başladı.
- Buyurun Madam size nasıl yardımcı olabilirim?
Kadın karşısında duran kopkoyu mavi gözlerden kendini alamadı ilk başta. İçinden ''Ne kadar da yakışıklı ve kibar bir adam.'' diye geçirdi. Cowl kadına bakmayı devam ederken kadın konuşmaya başladı.
- Ben Camillia Rosales buraya sizden yardım istemek için geldim. Benim çok ünlü bir inşaat şirketim var. Rosales Tasarım. Ama son günlerde işçilerim işi bırakmaya başladı. Sebebini bilmiyorum. Aynı zamanda geceleri kameralar da kayıt etmeyi bıraktı. Size yönlendirdiler beni. Yardımcı olabilecek misiniz? Bay-
Cowl ayağa kalktı ve kadının elini tutarak
- James Philip Cowl siz bana Ajan Cowl diyebilirsiniz. dedi ve öptü.
Kadın karşısındaki adama şaşkınlıkla bakmaya başladı. Böyle bir adamı daha önce hiç tanımamıştı. Haklıydı aslında Cowl hem kültürlü hem de yakışıklı çekici bir adamdı. Ama kadınları en çok o masmavi gözleri çekerdi. Sonuçta o gözler ateşin parçasıydılar. Herkes isterdi öyle gözler.
- Bayan Rosales inşaat şirketinizin adresi buraya yazabilir misiniz? Ekibim ile birlikte gelip soruşturmaya başlayacağız.
-Tabi ki Ajan Cowl.
Kadın adresi yazarak Cowl ' a vermişti. Camilia Cowl' a veda ederek şirketine doğru yola koyulmuştu. Aklı hala o mavi gözlerdeydi. Hem çok tanıdıktı hem de çok güzle gözüküyordu. O sırda Cowl ' da ekibini toplamıştı. Hemen inşaat alanına ve şirketine gitmek için yola koyulmuşlardı. Yaklaşık yarım saatlik yol gittikten sonra gelmişlerdi. Ekip inerken Cowl karşısında görkemli duran yapıya baktı. Rosales Tasarım.
İçeri girdiklerinde inanamadı Cowl. O kadar güzel düzenlenmiş bir alandı ki hep kalasınız gelirdi. Asansöre bindiklerinde kat 35 ' e batılar. Kapıyı çalan Cowl içerden gelen komutu alınca içeri girdi. Camillia camın önünde inşaata bakıyordu.
- Ah! Ajan Cowl hoş geldiniz. Bende sizi bekliyordum. Şöyle oturun.
Cowl Camillia 'nın gösterdiği siyah deri koltuklara oturdu. Camillia hemen kırmızı dönen sandalyesine oturdu ve Cowl'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIN ATEŞİ
Novela JuvenilYALNIZ BİR ADAMIN ATEŞLE OLAN İŞBİRLİĞİNDE DOLAN İNTİKAM SAVAŞI