Y/N
Lupasin mennä tänään mun ystävän luo, Vilmalle. Vilma on laiska paska, joten käyn sen puolesta kaupasta. Toivottavasti tilillä on rahaa. Vilma soittaa ja vastaan puheluun.
"Halo, ookko nää kaupas nytte?" Vilma kysyy mielestäni hieman pirteällä äänellä, joka ei ole normaalia ainakaan nytten.
"Joo oon, kaipaaks jotai erikoista jota et aikasemmi jaksanu mainita?" Vastaan ja katson lattiaa nojaten pylvääseen lihatiskin vieressä.
"Voikko ostaa megistä ja 5 monsuu, mielummi sitä mango locoo" Vilma kysyy.
"Äijä saat sydänkohtaukse-" Vilma ehtii lopettaa puhelun ennenkuin ehdin sanoa asiani loppuun.
Huokaisen. Käyn nappaamassa 2 megistä ja ne monsterit jätin pois, sillä pian sydänkohtaus kutsuisi Vilmaa. Suuntaan kassalle. Tuurillani vain yksi kassa on auki ja jonoa on aivan saatanasti. Vihdoinkin pääsen laittamaan ostokseni hihnalle ja maksamaan.
"Se tekis 12,20.". Kaivan lompakkoani taskusta ja etin korttiani. Hahahah arvaa löytykö. No ei!
"Äh, jätin mun kortin himaa eikä mul oo käteistä mukana kun vaa tää yks 5 senttine..". Ketuttaa aivan hirveästi.
"No sitten me ei voida myy-" myyjä ei ehdi sanomaan lausettaan loppuun, kun komea, isoon mustaan paitaan ja pipoon pukeutunut mustatukkainen poika keskeyttää myyjän.
"Mää maksan sun puolesta."Hän sanoo.
"Ei herranjumala.. miten mun tuuril joku random poika maksaa mun ostokset" ääni pääni sisällä sanoi.
"Ei sun tarvii" sanon, mutta liian myöhään.
"Ooo, tää on probably sun tuleva aviomies;)" joku pikkulapsi sanoo, joka sattui näkemään kaikki, kun oli jonossa meidän takana.
"Ole hyvä" se poika sanoi mulle. Ei vitunpaskaperselehmä vilman ison jalan kautta vannottu vittu! Tuo jätkä on liian söpö.
Se sai maksettuu omat juomansa ja ootin sitä sanoakseni kiitos."Hei ei sun ois tarvinnu- oisin voinu vaan käydä hakee mu-"
"Nääh, tykkään auttaa ihmisii. Mut hyvää päivänjatkoo" Hän keskeyttää minut ja lähtee kohti parkkipaikkaa hölkäten
"VITTU, en ees kiittäny!.. MIKÄ MUA VAIVAA, ETTÄ PUHUU MUUSTA EIKÄ KIITTELE?!" ääni päässäni huusi, kirjaimellisesti huusi ja kovaa. Otin nopsaa ostokset johonkin omaan muumi kuvioiseen kangaskassiin, jonka sain jostain tapahtumasta ja lähdin juoksemaan sen pojan perään, mutten löytänyt häntä mistään. Luovutin ja aloin kävellä kohti Vilman kämppää.
...
Omfg muistin et mulla oli tää tarina ja ihan ok juoni mut tätä oli iha kauhee lukee💀💀
"Uudistan" vähä koko tarinaa, mut juoni ei muutu (Jos ees muistatte et tää oli olemassa😭😭) Pelkästää enemmän adjektiivei ja varmaa enemmän "kirjakieltä".
Toivottavasti edellee pidätte tai jtn..
YOU ARE READING
Two Birds || Alex Mattson X Reader
FanfictionY/n ja Aleksi tapaa ekan kerran kaupassa, kun Y/N unohtaa korttinsa kotiin.. Tulisikohan heistä ystäviä, vaiko enemmän? Vai pysyvätkö he tuntemattomina kuolemaan asti? .... Nauttikaa tästä mestariteoksesta... Lisää lukuja tulee yleensä yöllä, kun si...