Yirmi Bir

61 6 7
                                    

Dağlar'ın kapıyı hizmetçi açmıştı, kıskandım!! Asi bad boyumun parasını çalıp yediğim için fakir kalmıştı ve hizmetçimiz yoktu.

"Çekil şurdan hizmetçi bu evin beyi nerde!!" Diye bağırdım. Ah mazi...

"Bu evin beyi benim Deniz!" Dedi Dağ gelip. Asi bad boyum hiç bişey anlamamasına rağmen ğığığığığığı diye güldüğü için ona salak olduğunu hissettirecek bakışlar attık.

Sonra mutfağa girdim, onlar da arkamdan geldi. Baş köşeye oturup yemeye başladım, çünkü neden buraya oturmayayım ki? Bu evin hanımı olmadığı için ben sayılırdım.

Onlar da oturup konuşarak kahvaltu etmeye başladılar. Doyunca sıkılıp, "Dağ!!" Dedim.

"Efm." Dedi o da.

"Bizim fatura çok gelmiş ödiyiversene eski kocişkolitom."

"Yo."

"Niye?!!" Dedi asi bad boyum araya girerek.

"Niye ödiyim git çalış para kazan!!"

"Ayıb ediyosun Daaaağ!!" Dedim. Sinirlenmiştim, hadsizdi..

"O zaman senin oğlanı damat alalım." Dedi asi bad boyum.

"Ohaaa çok iyi fikiiğğrr." Dedim.

"Hayır olmaz öyle şey!! Ben oğlumu vermem!!!!"

"Ama neden??"

"Vermiycem işte vermiycem, benim değil mi vermiycem!."

"Slk!!!" Hemen kalkıp koşarak evimize gittik asi bad boyumla. Bu işe bir çözüm bulmak gerekiyordu! Hemen kızıma mesaj attım.

'Kızım geliken ekmek ak'

'Mal aq'

Kafamda Seni dert etmeler çalıyordu.. Bu işi nasıl halledeceğiz Allahm pardon Apollon🛐




 Bu işi nasıl halledeceğiz Allahm pardon Apollon🛐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


--

Orsbu Dağ versene oğlunu yazık parasız kaldılar.

ASİ BAD BOYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin