Yirmi Dört

44 5 0
                                    

Ambulansla üfürükçüye gelmiştik, hemen sedyeyle içeri soktuk Dağ ve Emir'i!

Oradaki kadın birşeyler söyleyip üfledi. Sonra sanki cidden bir şey yapmış gibi ciddiyetle bize döndü.

"Eve götürün iki güne bir şeyleri kalmaz!"

"Neden böyle olmuş??" Dedi salak asi bad boyum.

"Terli terli su içtiler ya!!" Dedim sinirlenerek.

"Tüm gün de telefon oynamışlar!!" Dedi üfürükçü kadın.

"Aa bildi! Falcı mıdır nedir cşsmdlwmdls!" Kadın kaşlarını çattı.

"Ne münasebet, tıp bu tıp!!!!" Sonra da "Biz yıllarca okuyalım, bunun gibi mallar falcı desin!!" Diye söylenerek gitti. Arkasından gidip saçını başını yolardım da, sonra yanlış okur falan..

Yarım saat sonra damat da dünür de iyileşmişti, eve gittik.

"Ben çorba yapim!" Dedim eve gelince.

"Aman baş belam!! Daha yeni iyileştiler!!! Çağır şoförü o yapsın."

"Tm haklısın kocişkolitom." Şoförü aradım, yarım saat sonra geldi ve çorba yaptı. Ama Emir de Dağ da uyumuştu.

"Al hanımım sen iç çorbayı!" Dedi şoför. "Yok aç değilim içmicem!!" Diyince öküz kekom "Ben içerim!!!" Dedi ve içti. İki dk tuvalete gittim, geldiğimde ikisi de yoktu. Kızım koşup geldi.

"Mommy, nerdesin sen?? Babişkokitom şoförle kaçtı!!!!" Omaygat, ikinci bi şok geliyordu....

--

Püü hepsi aynı bunların!!

ASİ BAD BOYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin