Beş

297 14 75
                                    

Ertesi sabah bad boyumu şırfıntılar elimden almasın diye sabah namazı kıldım.

Sonra kaynanamla çeyiz alışverişi yapmak için dışarı çıktım. Beni avmye bad boyum bıraktı. Bizim şoför falan vardı ama koca parası yiyeceğim tabi!!

Bad boyumla yan yana yürürken bir kız ona ağzının suları akarak bakıyordu. Sinirle şırfıntının yanına gittim:
"Boşuna bakma tapusu bende!!!" Böyle diyince ağlayarak kaçtı tabii. Ben de sırıtarak bad boyumun yanına gittim.

Annesinin olduğu mağazaya girdik. Çeyiz yapıyorduk bana. Kaynanam neyi beğense ben de gıcıklığına başka bir şeyi beğeniyordum, hem de en pahalısını. Sonuçta bad boyum annesi istemese bile bırakmaz beni, ah canım bad boyum... Nasıl da yağlı yere kapak atmıştım...

Mağazadaki fakir görevli kız da bad boyumu kesiyordu, artık sabrım taştı!! Hemen kızın yanına gidip bi Osmanlı tokadı patlattım. O da bana vuracakken bad boyum araya girip beni sırtına attı. Sonra başka mağazada yere bıraktı, anası da yanımıza geldi (karı çakma platin rengi saçları hariç hiç bir şeyi takmıyordu).

"Ben gidiyom burda daha fazla durursam baş belam dövülmedik kız bırakmıcak!" Asi bad boyum ne kadar da düşünceliydi, benim elim yorulmasın diye gidiyordu!!!!

Annesi havlulara bakmaya giderken ben bad boyumun elini tuttum.

"Dur bir şey sorucam. Bad boyuuum, sen benim neyime aşık oldun??" Dedim. Hiç düşünmeden cevap verdi.

"Yalnız kelimesini 'yanlız' diye yazdığını görüp sinir oldum. Sonra yazman gerekmesin diye seninle sew oldum."

"Yhaa şapşiik!!"

---
???? Hemen yanlız yazmaya gidiyorum 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

Şimdiye kadarki en uzun bölüm👍🏻 Okumak bir dakika sürüyomuş cpsmfpsmdspms

ASİ BAD BOYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin