𝘸𝘩𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥

1.7K 85 21
                                    

Öneri: Arctic Monkeys- Baby I'm Yours

Kelime sayısı: 1.5 k

Uyarı: Fluff ve cinsel ima .

Konu: Erkek arkadaşının yanında yeni bir güne uyanmak... Sana Ben gibi birini bulduğun için ne kadar şanslı bir insan olduğunu hatırlatır.

Ben Barnes X Reader

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben Barnes X Reader

Soldan sağa doğru yuvarlanırken rüya aleminde kendini bulmak için kendini iyice zorladın. Çok uğraştın, gözlerini kapattın, nefesini düzene sokmaya odaklandın, ama derin bir uykuya dalmak yerine gözlerin daha çok açıldı. Hafifçe inleyerek sola döndün, erkek arkadaşının güzel yüzüyle bakışmaya başladın, yüz şekli şuan sakin ve yumuşaktı, nefesi de oldukça düzenliydi.

Onu uyuyorken izliyordun ardından bir elini kaldırdın ve parmakların zaten dağınık olan saçlarının içinden geçirdin ve saçları farklı yönlere dağıldı. Ona aşık olmak hiç de zor değildi. İnsanlar gergin göründüğünde her zaman ruh hallerini hafifletmeye çalışan başkasının mutluluğuyla mutlu olan biriydi. Seni güvende ve değerli hissettirmek için her zaman doğru kelimeleri seçerdi. Arsız yorumlarla ve aptal bir ifade ile bile seni gülümsetirdi ve gün geçtikçe ona daha da çok aşık oluyordun.

Ben, herkesin rahat hissetmesini sağlayan bir kişilik tipine sahipti ve inkar etmek isteseniz bile gerçekten nazik kalbi sayesinde her şeyin ne kadar kolay olduğunu inkar edemezdiniz.

Ona farkında bile olmadan aşık olmuştun. Duygularına karşılık vereceğini asla hayal etmezdin ama şuan ikinizin yatağında onun yanında yatarken ve derin uykusunda onu izlerken yanında ne kadar güvende ve rahat hissettiğini fark etmenle birlikte erkek arkadaşınla gurur duydun.

Kendisini güvenli ve huzurlu hissedebileceği bir yer vermek ve bıktığı şöhret hayatı hiç yokmuş gibi davranmak tam olarak ona sunduğun şeydi. Yüzünü okşamaya devam ettin. Mışıl mışıl uyuyordu, ağzı hafif açıktı ve hafif hırıltılar çıkarıyordu. Ne kadar yakışıklı olduğunu bir kez daha fark etmenle yüzünde oluşan gülümsemeyi durduramadın. Kocaman olan gözleri kapalıydı ve gözü kapalıyken bile uzun kirpikleri harika bir hacimle duruyordu. Onun varlığı seni sanki piyangoyu kazanmışsın gibi hissettiriyordu.

"O kadar yakışıklı mıyım?" kısık sesi seni yerinden zıplattı. Şakacı bir şekilde kıkırdadı ve bu kapalı gözlerinin yanında küçük kırışıklıkların ortaya çıkmasına neden oldu.

"Pardon?"diye sordun, beklenmedik tepkisinin etkisinden hala çıkamamıştın. Bir elini kaldırarak göğsüne koydun ve nefeslerini düzenlemeye çalışarak kalbinin önüne yerleştirdin.

"Gerçekten bana baktığını hissetmediğimi mi düşünüyorsun? Aslında bakmak da değil resmen yüzümde bir delik açıyorsun"

diye gururla sırıttı. Gülerken yok olan gözlerini ne kadar çok sevdiğini biliyordu. Bu tür şeyleri düşünmek ne kadar aptalca olursa olsun, sık sık Ben kadar tatlı ve nazik bir adamı daha önceden bulmak için neler yapabileceğini merak ettin.

𝘱𝘦𝘵𝘶𝘯𝘪𝘢|| ben barnes imaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin