Μαθενοτας τροπους στον ντρεικο 😂😂

702 32 15
                                    


Το προηγούμενο κεφάλαιο δεν ξέρω αν έβγαλε και πολύ νόημα αλλά μείναμε εκεί που βρήκε κάτι κόκκινα υγρά στο πάτωμα ακριβώς στην θέση που είδε πως στο όνειρο της πέθανε ο Ντράκο. Και επίσης άκουσε έναν θόρυβο από την κουζίνα.

..........

Ε:αααααα!

Τότε άκουσα βήματα να πλησιάζουν από την κουζίνα ,όπου είχα ακούσει και τον θόρυβο.

Ήταν η Ναρκισα. Άντε μας κοψοχόλιασε κ αυτήν..!


Ν:σουτ καλέ το έγινε? Θα τους ξυπνήσεις όλους..!

Λέει ψυθηριστα

Ααααχχχ..μην μου το παιζει εμένα μάνα !

Ε:τι είναι αυτά!?

Ν:ααα... χαχα...αυτά? Αυτά είναι λίγο κρασί , τακτοποιηουσα λίγο γιατί δεν είχα ύπνο και μου χύθηκε. Είχα πάει τώρα την κουζίνα να πάρω... να το καθαρίσω.

Ε:α. Νταξει ,απλά με κοψοχόλιασες.

Ν:όχι ,άντε πήγαινε για ύπνο τώρα!

Ε: τ-τι!? Δ-δε-δε θέλω. Θα κάτω εδώ δεν έχω ύπνο

Ν:καλά.

Είπε και πήγε πίσω στην κουζίνα.

......

Έβλεπα τηλεόραση και έπαιζα με το κινητό μου μέχρι που ακούσα τον Ντράκο να κατεβαίνει από της σκάλες.

Γυρνάω και τον βλέπω χωρίς μπλούζα και ξεμαλλιασμενο και με το ένα του χέρι να κρατάει το κάγκελο της σκάλας,ενώ με το άλλο να τρίβει το μάτι του. (όχι όπως τα τρίβουν τα μωρά που τα κάνουν γροθιές και τα τρίβουν. Εγώ εννοώ με το τελευταίο μέρος της παλάμης κάτω,κάτω. Αν καταλάβατε ,καταλάβατε!😅)

Ήταν πολύ κιουτ και χοτ ταυτόχρονα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι. Πολλοί..εμ..άνθρωποι είναι...εμ..χοτ και κιουτ ταυτόχρονα. Κάποιες φορές!

έρχεται και κάθεται στο ίδιο σημείο που καθόταν και στο όνειρο στον καναπέ.

Ε:μήπως λέω μήπως, θες να κάτσεις άλλου?

Ντρ:όχι. γιατί?

Ε:γιατί ? Γιατί..εεε...γιατί εκεί θέλω να κάτσω εγώ.!

Ν:και μένα τι με νοιάζει έχει κι άλλο καναπέ.

Λέει και πάει να ανοίξει το κινητό του

Ε:ναι αλλά εγώ εδώ θέλω!

Ντρ: 3 σαλόνια έχουμε πλέον! Κάτσε κάπου!

Ε:α να σου πω!

Του λέω και τον περνώ από το μπράτσο και τον πάω στον άλλο καναπέ.

Ε:εμένα δεν θα μου υψώνεις την φωνή.! Άντε! Και χτενίζουν λίγο. Τι?,το δάκτυλο στην Μπριζα έβαλες.

Ντρ:πήγα να χτενηιστω αλλα χάλασε η χτενα

Είπε και πήρε ένα ύφος σε φάση"λάιφ ισ Σαντ😢🙃)

Ε:χαχαχαχα..

Ντρ:τι γελάς ρε χαζό! Από 5χρονων την είχα!

Ε:α εξποουζ ο Ντράκο. Είσαι παιδί στην ψυχή.😂😂😂

Λέω και τον χτυπάω στον ώμο και καλά πανηγορικά (αν υπάρχει αυτήν η λέξη)

Μετά ήρθε μια η Ναρκισα

Ν: α ξύπνησες?

Ντρ:όχι ακόμη κοιμάμαι

Είπε με φωνή "φαντάσματος" και έφυγε να ετοιμαστεί για το σχολείο.(το οποίο εγώ, ΣυΓγΡαΦεΑς ,είχα ξεχάσει ότι πήγαιναν)

Και παω Κ γώ να ντυθώ

Ντύνεται ο κύριος και έρχεται μέσα στο δωμάτιο μου φουριοζος και εντομεταξη εγώ, φορούσα παντελόνι ,αλλά τώρα ετοιμάζουν να βάλω μπλούζα,οπότε ήμουν με το σουτιέν.

Ανοίγει την πόρτα λοιπόν.

Ε:ε.ε.ε.ε.ε! Έξω

Ντρ: ε-ναι οκ έχεις δίκαιο,Σ- σόρρυ!

Λέει καθώς βγαίνει έξω.

Ε:τι θες?

Ντρ:την χτένα σου

Ε:πάρε

Λέω και του την δίνω αφότου είχα ντυθεί

.........

Στον δρόμο για το σχολείο. Το οποίο ήταν πλέον πιο κοντά στο σπίτι μας.

Ε:άκου τώρα Ντράκο. Τώρα που ζούμε μαζι. Δεν θέλω να με κάνεις ρεζιλι. Όχι βρισιές,όχι τσακωμοί και τσαμπουκαδες και πάνω απόλα ΌΧΙ μπουλινγκ.!

Ντρ:ν-ναι! Ναι καλά. Εσύ θα με κάνεις ρεζιλι ,που δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ από αυτά!

Λέι και προχωραει πιο μπροστά.

Αλλά τον φτάνω.

Ε:Όσο προχωράς δίπλα μου τέτοια δεν θέλω

Ντρ:καλά☹️

Ε:😌

.....

Μπαίνουμε λοιπόν μέσα στο σχολείο και ενα παιδί έτσι όπως περπατούσε έσπρωξε τον Ντράκο με τον ώμο του.

Όχι ρε γαμωτο. Ρεζίλι θα με κάνει

Ε:Ντράκο συγκρατήσου. Τι ειπαμε!

Λέω και του κρατάω το χέρι αφού ήθελε να φύγει και να σκοτώσει το παιδάκι.

Ντρ:

Γεια αυτό ήταν το επόμενο πάρτ.

Τι λέτε θα καταφέρει ο Ντράκο να κρατήσει την ψυχραιμία του.?

My 𝑆𝑇𝐸𝑃 𝐵𝑅𝑂 is a MALFOYWhere stories live. Discover now