!Back to school!

499 26 20
                                    

Ο τίτλος με φρικάρει

...........

Αφήγηση

Ο Ντρέικο τα είπε όλα στους γονείς του και φυσικά τα άκουσε και η Ελιανα. Μεταφέρθηκε στην αστυνομία για να δώσει και εκεί πληροφορίες. Τα αποτυπώματα που είχε αφήσει ήταν πολύ χρήσιμα για την αστυνομία. Μετά γύρισε σπίτι. Δεν μίλαγε σχεδόν καθόλου, απλός κάθονταν στο δωμάτιο του. Όλοι ήταν πολύ ανήσυχοι αλλά ήλπιζαν πως αύριο που θα πάνε στο σχολείο και που θα συναντήσει τους φίλους του, θα είναι καλύτερα και θα επιστρέψει ο παλιός του εαυτός.

........

Το πρωί

Ελιανας Ρον

Ξύπνησα το πρωί ,πήγα στο μπάνιο, χτένισα τα μαλλιά μου, έβαλα λίγο κονσιλερ μην πάω σας σκατό πρώτη μέρα,έβαλα λίγο λιπ γκλος και ντύθηκα

Πήγα κάτω και έφτιαξα δημητριακά. Πήρα το μπολ και κάθησα στο σαλόνι.

......

Dracos pov

Ξύπνησα  αναγκάστηκα για να πάω στο σχολείο...Σαντ. Αλλα  νταξει τι να κάνουμε. Ελπίζω όταν πάω στο στο σχολείο να μην αρχίσουν όλοι τις ερωτήσεις για την ΑπΑγΩγΗ και μαλακίες.. Βγήκα και στις ειδήσεις γαμωτο ρεζίλι θα γίνω. Τέλος πάντων , σηκώθηκα ,πήγα στο μπάνιο, ντύθηκα και πήγα κάτω.

(Επίσης να πω πως επιτρέπονταν τα κινητά πρώτη μέρα ...)

.......
Στον δρόμο

Ε: λοιπόν πως νιώθεις πρώτη μέρα σχολείοοοο ιουυυ.. εκτός από αυτο όμως...με ότι είχε γίνει...

Ντρ: καλά...

Ε:χμμ..

.......

Στο σχολείο

Draco's Pov

Φτάσαμε στο σχολείο. Μετο που πάτησα το πόδι μου μέσα ,γύρισαν σχεδόν όλοι και με κοίταξαν. Ummmm ...οκευ.... Μετά από λίγο γύρισαν όλοι πάλι και άρχισαν να μιλάνε ξανά κοιτώντας με. Μπορούσα να ακούσω τους δίπλα  να μιλάνε για εμένα και για ότι είχε γίνει. Έλεος άλλη δουλειά δεν έχουν.

Τζεικομ:βρε βρε...

Μισό

Τζεικομ: ο μπουλης του σχολείου δηλαδή κάνει μπουλινγκ.😂😂😂

Τζεικομ:βρε βρε,το παιδί που το απήγαγαν οοο...

Λέει ειρωνικά

Σήκωσα το φρύδι μου και τον κοίταξα σε ένα βλέμμα "όντως τώρα?.." αυτός μας έλειπε τώρα.

My 𝑆𝑇𝐸𝑃 𝐵𝑅𝑂 is a MALFOYOù les histoires vivent. Découvrez maintenant