Okulun İlk Günü

47 1 0
                                    

Bugün o nalet olan okulun yüzünü görücektim.. Yeni arkadaşlar,yeni çevreler,yeni öğretmenler,yeni..yeni..yeni.. Sanki bugün herşeye yeniden başlamışım gibi..Bir yandan heyecanlıydım,bir yandan mutsuz..Neden mi mutsuzum? Yaz tatilim çok güzel geçti,arkadaşlarımla beraber hergün havuz sefası,voleyvbol,maç.. daha neler neler..Ve biz taşındık arkadaşlarımı şimdiden çok özledim.Burada hiç bir arkadaşım yok ve buradakiler kendilerine beğenmiş kişilere benziyorlardı,çok sinir tipleri vardı.Amcam dün bize bazı yerleri tanıttı,daha doğrusu bana.Çünkü ben tek başıma burdayım,ailemin işleri orda olduğu için beni buraya amcamların yanına yolladılar,ev de tutamadım kendime ailem de bi taraftan bu yüzdende gelmemiş olabilirler.Ev tut,kirasını öde,iş bul,benim masraflarım,faturalar derkeen.Benimde birazcık birikimim var yaz tatilinde hep gezmedim şimdi diyeceksiniz havuz.valeybola,maça nasıl gittin.Beni öyle zengin kızlardan sanmayın.Beni arkadaşlarım çağırdılar onların maddi durumları çok iyi.Annesi öğretmen,babasının bir ofisi var.Benim annem teksitlde,babam ise küçük bi yerde aşçılık yapıyor.Annemin iş yeride 3 aydır paralarını vermiyolarlar,annem işten çıkacak galiba.Babam zaten dediğim gibi küçük bi yer anca aylık 200 lira falan getiriyodur.Ailem iyiki gelmemiş diyorum bi yandan bi yandada özlüyorum.Off keşke buraya gelmeseydim,ama gelmek zorundaydım oradaki okulum yıkılacak,ve yakınımda sadece o okul vardı diğerleri uzakta gitmek için 3 minübüs değiştirmem gerekiyor,her gün ben parayı nerden bulabilirim?.

Cereen Cerren ''Yeğenim kalk sabah oldu Cereeen''

Beni çağırıyorlar işte işgence başladı,sabah erken kalkmalar off..Hemen üstümü giyip aşığıya çıkmalıyım..Amaa benim okul formalarım yok,hangi okula gideceğimi dahi bilmiyorum ben aman Allah'ım..

  Hemen pijamalarla amcamın yanına indim hemen amcama ve yengeme dönerek hızlı bir yeşilde..

-Amca ben hangi okula gideğimi bilmiyorum,okul forma bilmiyor ben hiçbirşey... 

Amcam ve yengem;

-''Ahahaha kızım sakin ol üniformalarını ütüledim masanın üstünde sakin ol okula amcan bırakacak seni çıkıştada gelip alıcak sen şimdi git masanın üstünden ünüformalarını al giy güzelce hazırlan saçını başını düzelt aşağıya in kahvaltı için hadi bakalım 15 dakikada hazır olup aşağıya iniyosun.''

   Hemen üniformamı alıp giydim aynanın karşısına geçtim..Güzel değildim,saçım,yüzüm,herşeyim.Offf buradaki kızlar çok cadılar kendilerini beğenmişlrdir şimdi..

   Aşağı indim kahvaltı yaptım amcamla beraber okula gittik ama Allah'ım..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Genç Kızın Okul GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin