<{ᴛᴀʙʟᴇ ᴏғ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛs}>
ɪ. ᴛᴇᴀsᴇʀ
ɪɪ. ʙᴀᴄᴋɢʀᴏᴜɴᴅ
ɪɪɪ. ᴛʜᴇ ᴡʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ
ɪᴠ. ᴛʜᴇ ᴅᴀᴍɴᴇᴅ
ᴠ. ᴛʜᴇ ғᴏʀsᴀᴋᴇɴ
ᴠɪ. ᴛʜᴇ ᴠᴏɪᴅ
ᴠɪɪ. ᴛʜᴇ ʟᴏʀᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ
ᴠɪɪɪ. ᴛʜᴇ ʟᴏʀᴅ's ᴘᴇᴛ
ɪx. ᴛʜᴇ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ ᴏғ ᴛʜᴇ ʟᴏʀᴅ
x. ᴛʜᴇ ᴇxᴏʀᴄɪsᴛsɪ. ᴛᴇᴀsᴇʀ
"ᴛʜᴇ ᴄᴇʀᴇᴍᴏɴʏ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ sᴛᴀʀᴛ, ᴛʜᴀɴᴋғᴜʟʟʏ ᴛʜᴇ ᴇɴᴛɪʀᴇ ᴀʀᴇᴀ ᴡᴀs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ғɪʟʟᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙʀɪᴍ ᴡɪᴛʜ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ʙᴏᴅɪᴇs ᴛʜᴀᴛ ᴅʀᴀɢɢᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴜɴᴡɪʟʟɪɴɢ ᴏʀ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʟᴀᴠᴇs ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴄᴀʀᴇʟᴇss ᴄʜɪʟᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇɪʀ ᴛᴏʏs. ᴛʜᴇ ᴇɴᴛɪʀᴇ ᴀʀᴇᴀ ᴡᴀs ᴡᴀsʜᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇ ʙʟᴏᴏᴅ ᴀɴᴅ ɢᴏʀᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ɪɴɴᴏᴄᴇɴᴛs ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇʀᴇ ʙᴇɪɴɢ sʟᴀᴜɢʜᴛᴇʀᴇᴅ ᴀs ᴍᴇᴀɴs ғᴏʀ ᴇɴᴛᴇʀᴛᴀɪɴᴍᴇɴᴛ ᴀɴᴅ ғᴏᴏᴅ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʙᴇᴀsᴛs ᴛʜᴀᴛ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘʀᴀᴠᴇ ᴀғғᴀɪʀ."
"ᴀʟʟ ᴛʜɪs sᴜғғᴇʀɪɴɢ, ғᴏʀ ᴀ sɪɴɢʟᴇ ʙᴇɪɴɢ's ᴏᴡɴ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇ ᴀɴᴅ ᴇɢᴏ ᴛᴏ ᴇɴᴊᴏʏ ᴀɴᴅ ғᴇᴀsᴛ ᴜᴘᴏɴ.""ᴀɴ ᴛᴏᴘ ᴏғ ᴀ ᴘᴇᴅᴇsᴛᴀʟ ʙᴜɪʟᴛ ғʀᴏᴍ ᴍᴀʀʙʟᴇ, ɢᴏʟᴅ, ᴀɴᴅ ʙᴏɴᴇs, ᴡᴀs ᴛʜᴇ ʟᴏʀᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ ᴘᴇʀᴄʜᴇᴅ ᴜᴘᴏɴ. ʟᴏᴜɴɢɪɴɢ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴄᴀᴛ ᴡʜᴏ ʜᴀᴅ ɪᴛ ᴀʟʟ, ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ᴀs ʜᴜᴍᴀɴs ᴀɴᴅ ʟᴏᴡᴇʀ ᴡʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ ʙᴇɪɴɢs ᴡᴇʀᴇ ʙᴇɪɴɢ ᴏғғᴇʀᴇᴅ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴀs ᴍᴇᴀʟs ғᴏʀ ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴇᴀᴛ. ᴛʜᴇ ᴍɪᴀsᴍᴀ ᴏғ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ ᴅᴀʀᴋɴᴇss ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ sᴜʀʀᴏᴜɴᴅɪɴɢ ʜɪs ғɪɢᴜʀᴇ, ᴡɪᴛʜ ᴏɴʟʏ ᴛʜᴇ ᴘᴀʟᴇ ᴏᴜᴛʟɪɴᴇ ᴏғ ʜɪs ʙᴏᴅʏ ᴀɴᴅ ғᴀᴄᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴇ sᴇᴇɴ ᴡɪᴛʜɪɴ ɪᴛ. sᴜʀʀᴏᴜɴᴅɪɴɢ ʜɪᴍ ᴡᴇʀᴇ ᴛʜᴇ sᴇᴀᴛᴇᴅ ғɪɢᴜʀᴇs ᴏғ ʜɪs ɢᴇɴᴇʀᴀʟs ᴀɴᴅ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ, ᴡʜɪʟᴇ ʜɪs ᴍᴀsᴋᴇᴅ ᴘᴇᴛ ᴋɴᴇᴇʟᴇᴅ ʙʏ ʜɪs ғᴇᴇᴛ. ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ᴘᴇᴛ ᴀᴘᴘᴇᴀʀs ᴛᴏ ɴᴏᴛ ʙᴇ ᴘʟᴀʏɪɴɢ ᴀɴʏ ᴏғ ʜɪs ɪɴsᴛʀᴜᴍᴇɴᴛs ғᴏʀ ᴛᴏᴅᴀʏ, ᴀs ʜɪs ʜᴀɴᴅs ᴡᴇʀᴇ ᴏᴄᴄᴜᴘɪᴇᴅ ʙʏ ᴋᴇᴇᴘɪɴɢ ᴛʜᴇ ɴᴇᴡᴇsᴛ ᴀᴅᴅɪᴛɪᴏɴ ᴛᴏ ᴛʜɪs ғᴀʀᴄᴇ ᴏғ ᴀ "ғᴀᴍɪʟʏ" ᴄᴀʟᴍ."
"ᴏɴ ᴛᴏᴘ ᴏғ ᴀ ʜɪʟʟ ᴛʜᴀᴛ ʙᴀʀᴇʟʏ ᴛᴏᴡᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴀʀᴇᴀ, ᴡᴀs sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ʜɪᴅᴅᴇɴ ʙʏ ᴀ ᴄʟᴏᴀᴋ ᴀɴᴅ ʙʟᴇɴᴅᴇᴅ ᴡɪᴛʜɪɴ ᴛʜᴇ sʜᴀᴅᴏᴡs. ɴᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪᴛ ᴍᴀᴛᴛᴇʀᴇᴅ, ᴀs ᴀʟʟ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴛᴇsᴛᴀʙʟᴇ ʙᴇᴀsᴛs ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛɪɴɢ ᴡᴇʀᴇ ᴀʟʟ ᴅɪsᴛʀᴀᴄᴛᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇɪʀ ᴏᴡɴ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇs ᴀɴᴅ ᴄᴏɴᴄᴇʀɴs, ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴇ ɢᴇɴᴇʀᴀʟs ᴛʜᴇᴍsᴇʟᴠᴇs. sᴏ ɪᴛ ᴡᴀs ᴘʀᴇsᴜᴍᴀʙʟʏ sᴀғᴇ ᴛᴏ ʀᴇᴍᴀɪɴ ᴀɴᴅ ᴋᴇᴇᴘ ᴡᴀᴛᴄʜ ᴀs ᴛʜᴇɪʀ ᴀʟʟɪᴇs ɢᴀᴛʜᴇʀᴇᴅ ᴇɪᴛʜᴇʀ ɪɴᴛᴇʟ ᴏʀ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴇᴅ sʟᴀᴠᴇs ᴛʜᴀᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ɴᴏᴛ ʙᴇ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴏʀ ᴍɪssᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴀsᴛᴇʀs. ɪᴛ ᴡᴀs ᴀʟʟ ᴛʜᴇʏ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛ, ᴀs ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ғᴏʀ ᴀɴ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋ ᴏɴ sᴜᴄʜ ᴀ ʟᴀʀɢᴇ sᴄᴀʟᴇ ᴏғ ᴛʜᴇsᴇ ʙᴇᴀsᴛs, ᴇᴠᴇɴ ᴍᴏʀᴇ sᴏ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴠᴇʀʏ ʟᴏʀᴅ ᴀɴᴅ ʜɪs ᴇɴᴛɪʀᴇ ɢᴏᴅᴅᴀᴍɴᴇᴅ ғᴀᴍɪʟʏ ɪs ᴛʜᴇʀᴇ. ɪᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴘʀᴀᴛɪᴄᴀʟʟʏ ʙᴇ sᴜɪᴄɪᴅᴇ ᴛᴏ ᴇᴠᴇɴ ᴀᴛᴛᴇᴍᴘᴛ sᴜᴄʜ ᴀ ᴛʜɪɴɢ, sᴏ ᴛʜᴇʏ ᴡᴀɪᴛ. ᴛʜᴇʏ ᴡᴀɪᴛ ᴜɴᴛɪʟ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ɪs ʀɪɢʜᴛ ғᴏʀ ʜᴜᴍᴀɴɪᴛʏ ᴛᴏ ғɪɴᴀʟʟʏ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴇxᴏʀᴄɪsᴛs ᴛʜᴇsᴇ ʙᴀsᴛᴀʀᴅs ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘɪᴛ ᴛʜᴇʏ ʜᴀᴅ ᴄʀᴀᴡʟᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴏғғ."
YOU ARE READING
A Sunken House
FantasyInformation regarding a world torn apart and rebuilt by a being's own greed and how the rest of humanity deals with it.