7.SIRASI DEĞİLMIŞMIŞ

151 11 0
                                    

Tenefüs hayat kurtarmazmıydı , hani ders de sozlu mozlu olunur. Benimki tam tersi maşallah taş gibi biri üzerime doğru geliyor, geldi yaklaştı daha da dahada ben geri gittikçe o geldi geldi geldii ve boom ellerimi başımın arasına koyup "AAAA.. Kız kaçırıyolar ... Yok yok kız kaçırma değil buuu kurtarın katillerr varr !! Size diyorumm lann kurtarın!!" bütün herşey şaka gibiydi. Öyle bağırdımki saçımı okşayıp kim olmaduğunu bilmediğim kişi "Sakin ol küçük melek ben sadece tanışmaya geldim." Hala gözlerimi açmıyordum. 3..2...1..... AÇTIMM açaraçmaz sağa baktım kapıdan Mert gelmezmi ?
Kaşı kanıyodu. Kesin yine kavga etti bu . Yoksa Emir lemi . Tam mertik yanına koşucaktım ki o taş erkek kolumu tuttu "Nereye küçük melek" diye dedi. Napıcam şu 1 senede bir çalışan aklımı zorladım zorladım. Her zamanki gibi TIRT çıktı. "Mertin yanına gitmeliyim"dedim.
"O psikopatın mı? Az önce fena daldı birine . Acayip öfkeli olur kavgadan sonra . Sanırım bi kız için dövmüş. Mert şuana kadar hiç bi kıza değer vermez!. Dedi ençokda son cümlede vurgu yaptı. "Ben gitmeliyim"
'Her ne yaparsan yap kemikler senin ins toprak atmayiz deger vermez o hele sana ' bu bakışı attı işte olumlu anlamında kafamı salladım.
Gözleri alev topuna dönmüştü. Elini yumruk şeklinde sıkıyordu. Hani nerde o 'beş kardeş' dermişcesine bakıyodu.
Ben bu çocuktan korkmalıyım. Kanayan kaşına aldırış bile etmiyordu. Çantamda olan yara bandını ve peçeteyo alıp yanına gittim .
"İyimisin? Mert beni korkutuyorsun. Emire mi bişey yaptın?"
"Sırası değil ayla lütfen sırası değil. Önüme kim gelirse ağzını kırıcak durumdayım. Şimdi GİT! "
Git kelimesine yaptığı vurğu beni yerin dibine soktu çıkartmadı. Ya solucanlar beni yerse neyse. Yesinler bıktım zaten .
Normal biri olsa o kaştaki kanı temizler falan ! Elimdeki yarabandını peçeteleri yere ve masaya fırlatıp attım! Ağlayarak koşmaya başladım .....
(Multimedia aslı baya uzun süredir yok biliyorum zatrn sebebini yazmıştım. Film senaryasunda)


BEN! BEN! HADİ CANIM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin